[INFO] TV voor gaming en chill.

Tagliata

Well-known member
Beyonders,

Ik ben mijn zolder aan het omtoveren in een "chill cave". Bedoeling is daar nachts te ontspannen na het werk en wat te gamen. Ik wil hier echt niet veel geld tegen smijten omdat ik mijn eigen ken en toch niet zo veel zal zitten wegens werk en andere verplichtingen. Daarom zal het TV budget ook onder de 1000€ liggen.

TV moet dienen voor: aansluiting PC, XBOX X of series X, en youtube/ primevideo netflix te zien.
Ik hoor sommige al zeggen van OLED, maar daar wil ik toch van afblijven. Ben echt te bang voor het burn in verhaal + budget.
Afmeting: 55 of 65 inch max. zit op 2 meter max hier vandaan.

Ik heb zelf al heel wat gezocht en dacht aan de Samsung Crystal UHD afdeling, of de Hisense U8Q of LG nanocell. Ben alleen bang voor het bloom verhaal bij deze LG wel.. Ik weet wel door het budget dat ik nooit full blacks zal hebben maar voor die paar keren dat ik daar boven ga zitten wil ik het risico dan wel nemen + met wat kalibratie kan er al veel gebeuren..

Wat kunnen jullie mij dan aanbieden?
 
Als je zo kort zit is 55 inch al tamelijk groot.

Wij hebben zelf een Q90t van Samsung gekocht begin dit jaar voor onder 1000 euro. Topreeks van 2020 en zeker zijn geld waard als je gamed of 4k kijkt.
 
Sony XR‑55X94J met wat zoeken is miss nog haalbaar voor je budget, Tvsmits geeft meestal goede prijzen, even mailen met hun.
 
Eventueel een TV met FALD? Die zwartwaarden zijn ook heel deftig en de prijzen vallen ook serieus mee.

Vind QLED te overdreven kleuren hebben.
 
Eventueel een TV met FALD? Die zwartwaarden zijn ook heel deftig en de prijzen vallen ook serieus mee.

Vind QLED te overdreven kleuren hebben


Kleuren vallen zeer goed mee hoor. Bovendien is alles aanpasbaar, genoeg instellingen te vinden op internet. Het verschil met een top-OLED is dan echt nog minimaal. Wij kozen voor QLED wegens enorm lichtrijke living met veel direct (zon)licht. Door de hoge helderheid kunnen de kids dan ook overdag probleemloos TV kijken. Je kan momenteel het QLED topmodel van 2020 onder 1000 euro kopen in 55inch.
 
Kleuren vallen zeer goed mee hoor. Bovendien is alles aanpasbaar, genoeg instellingen te vinden op internet. Het verschil met een top-OLED is dan echt nog minimaal. Wij kozen voor QLED wegens enorm lichtrijke living met veel direct (zon)licht. Door de hoge helderheid kunnen de kids dan ook overdag probleemloos TV kijken. Je kan momenteel het QLED topmodel van 2020 onder 1000 euro kopen in 55inch.

Wilde ook eerst een QLED kopen. Ben uiteindelijk voor een 65" LG OLED gegaan en nog geen moment spijt van gehad. Heb die al een goeie 3 jaar en hier en daar wel een beetje burn-in, maar valt amper op, tenzij je echt goed zoekt
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan