Indoor beveiligingscamera(voor huisdieren)

Michster

Well-known member
Hoi allen,

Wij hebben bij ons thuis momenteel een Eufy indoor 2K camera. Dit dient puur om onze huisdieren een beetje in de gaten te houden.

Probleem is echter dat dit model enkel kan verbinden via 2.4Ghz en bijgevolg veel vertraging heeft en ik moet er een apart netwerk voor aanmaken omdat hij verder niet wilt verbinden met onze unifi-setup.

Liefst iets onopvallend, maar het moet ook geen spy-camera zijn. Onder de €100 als het kan. Geavanceerde domotica-toestanden zijn niet nodig. Gewoon klein met minstens 720p resolutie, moet niet per se 4K zijn en een ietwat deftige app zodat je met meerdere gsm's snel kan kijken.

Iemand ervaringen met betere toestellen dan onze Eufy?
 

Ik heb deze, geen idee of die aan de technische voorwaarden voldoet die jij wil.
Als ik de app open is er iets van vertraging, maar niet de indruk dat dat "veel" is.... 1 of 2 seconden denk ik?
Ziet er een goede budget-optie uit die k nog niet had gezien, merci :)
Had jij geen Unifi UDR?
Zo ja: G5 Flex of de G4 instant zijn te overwegen.
Zeer interessant. Ik heb de UDR ja, maar ik was nog niet uitgekomen op die unifi cams. Is me alleen niet duidelijk met welk accessoire je het zonder PoE kan gebruiken.
 
Laatst bewerkt:
Unifi cams zijn prima. Aankoop is soms wat duurder dan bij andere merken, maar je zit niet met licenties of beelden die naar China gestuurd worden, zoals bij Eufy wel het geval is. Ik gebruik Unifi al jaren op meerdere locaties en ben daar heel tevreden van.
 
Ziet er een goede budget-optie uit die k nog niet had gezien, merci :)

Zeer interessant. Ik heb de UDR ja, maar ik was nog niet uitgekomen op die unifi cams. Is me alleen niet duidelijk met welk accessoire je het zonder PoE kan gebruiken.
De instants zijn via usb-c en hebben wifi nodig.
Ook een G3 instant gehangen in de praktijk van m'n vriendin, top toestelletjes.
Wel absurd duur geworden blijkbaar. Heb die vorig jaar 35eur betaald :eek:
 
De G4 is een 2k camera geschikt voor buiten, de G3 een HD camera enkel voor binnen, dat verklaart deel van de prijsverschillen. De G3 wordt niet meer gemaakt geloof ik... Dus wat er nog is, is aan inflated prijzen...

EDIT: G3 instant en G4 instant, er zijn nog andere modellen met G3 of G4 in hun naam
 
De G4 is een 2k camera geschikt voor buiten, de G3 een HD camera enkel voor binnen, dat verklaart deel van de prijsverschillen. De G3 wordt niet meer gemaakt geloof ik... Dus wat er nog is, is aan inflated prijzen...

EDIT: G3 instant en G4 instant, er zijn nog andere modellen met G3 of G4 in hun naam
Ja ik vermeldde de G3 gezien OP op zoek was naar iets voor binnen. De G3 instants zijn alleszins nog steeds beschikbaar, vandaar dat ik het grote prijsverschil merkte tov mijn aankoop een jaar geleden.
 
Ik heb intussen een week men G4 instant. De app is goed ontwerpen, de camera verbindt zeer eenvoudig met men unifi-setup. Recording kan blijkbaar enkel op "always" staan als je een SD-kaart in je dreamrouter hebt steken, maar voorlopig zijn de beperkte recordings gebaseerd op bewegingsdetectie ruim voldoende voor ons.

Relatief prijzig, maar echt wel een zeer deftig ding.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan