Indiana Jones and the Great Circle

First person hier ziet er gewoon uit als een simple rehash van Machinegames best overroepen Wolfenstein formule. En met een hoop stealth in de mix. Wanneer is stealth in een single player niet saai? Bij de meest luie en onverfijnde no budget gameplay dat "AAA" kan voorschotelen.

Het idee van first person is niet slecht op zich. Want wat ga je in third person Nathan en Lara proberen te bekampen.

Het idee van first person is niet slecht op zich. Want wat ga je in third person Nathan en Lara proberen te bekampen.
Hoezo bekampen? Laatste TR is van 2018, Uncharted als reeks al van 2016. Ik zou niet liever hebben dat er nog iets komt dat hierin meekan. Ik vrees eerder vrees om ermee vergeleken te worden en als minder goed bestempeld te worden (of dat terecht gaat zijn of niet geen idee).
Ergens begrijp ik dat ook. Als je MG een spel laat maken, doe je dat voornamelijk in iets waar ze sterk in zijn, wat First Person is. Ze staan nu niet meteen bekend voor hun verhalende third person action games.
Stiekem hoop ik dat deze goed wordt, en dat er een third-person patch komt (omgekeerde gebeurt ook vaker, dus waarom niet)

Bedoel maar dat in de third person adventure space, er al veel grond gecovered is. Om dan origineel of fris uit te pakken is niet makkelijk. Ook al zijn beide franchises bastaard kinderen van Indiana Jones :p

First person hier ziet er gewoon uit als een simple rehash van Machinegames best overroepen Wolfenstein formule. En met een hoop stealth in de mix. Wanneer is stealth in een single player niet saai? Bij de meest luie en onverfijnde no budget gameplay dat "AAA" kan voorschotelen.

Wolfenstein is toch puur fps shooter.
Ik begrijp het wel dat ze niet willen opboksen tegen Tomb raider en uncharted, ik speel die games graag.
Maar wie weet werkt het goed ,het is absoluut geen kritiek op deze game.

Het ziet er in elk geval goed genoeg uit om het een kans te geven, ook al is het in FP. Hopelijk zit er ook genoeg humor in, Indy games mogen niet te serieus zijn imo.

Ik hoop toch dat de PC versie er een stuk beter uit zal zien. Die facial expressions, hoe raar dat die mond beweegt en de houterige bewegingen enal. De laatste Tomb Raider deed dat zelfs beter en Cyberpunk is de nieuwe maatstaf denk ik.

Ze doen er wel leuke dingetjes mee, zoals geen minimap, maar rondlopen met een échte kaart.

Bazaar.jpg
Daarvoor moet je toch geen full first person game hebben? Ik ben net Uncharted 4 aan het spelen. Als je op de minimap knop drukt verandert uw view van third person naar first en kijk je ook zo in uw boek.

Geen minimap maar een echte kaart is wel nice.

Damn this. Ofwel nu kopen en al spelen op mijn Xbox die aan life support hangt (wegens no games) ofwel wachten tot volgend jaar en spelen op PS5. Dan maar dubbeldippen. :cool:

Wat mij betreft is het duidelijk dat het weer brakke optimization wordt... Al staat er bv niet bij welke resolutie men gebruikt voor de ultra settings (vaak is dat dan mss 4K60). Maar begint toch wel frustrerend te worden om recent (een jaar geleden in mijn geval) een nieuwe gaming pc te hebben gekocht en te merken dat de hardware nu al tegen de requirements van bepaalde games aanloopt... Terwijl je vroeger al snel 2-3 jaar gerust kon zijn. Enfin, mss valt het wel mee, maar ja. Tis Bethesda dusja

Wat mij betreft is het duidelijk dat het weer brakke optimization wordt... Al staat er bv niet bij welke resolutie men gebruikt voor de ultra settings (vaak is dat dan mss 4K60). Maar begint toch wel frustrerend te worden om recent (een jaar geleden in mijn geval) een nieuwe gaming pc te hebben gekocht en te merken dat de hardware nu al tegen de requirements van bepaalde games aanloopt... Terwijl je vroeger al snel 2-3 jaar gerust kon zijn. Enfin, mss valt het wel mee, maar ja. Tis Bethesda dusja
https://bsky.app/profile/dachsjaeger.bsky.social/post/3lcgmfkynds25
Very happy to see that Indiana Jones and the Great Circles is one of the few AAA Games to require Hardware RT. Like Metro Exodus/Avatar or Star Wars Outlaws - RTGI as a base means the whole game is designed around it. Excited to see what the full Ray Tracing looks like too. People glaring...
https://bsky.app/profile/dachsjaeger.bsky.social/post/3lcgmfkzfr225
... At the spec Sheet getting nervous might want to remind themselves of Alan Wake 2 - wait for the benches and information before freaking Out. I applaud Machine Games though for wholly embracing RT, the Future of graphics especially on PC

RT vereist nu eenmaal meer van de CPU dan standaard rasterisation.

Terug
Bovenaan