Action PC XBOX Indiana Jones and the Great Circle

Uncharted vind ik supertof om te spelen. Dus zou denken dat deze me zou aanstaan, maar doet mij helaas niks. Eerst en vooral, first person. Echt geen voorstander van voor Indiana Jones. Ten 2de, zeer beperkt qua combat. Continu met uw zweep, vuisten...af en toe pistol, maar dan continu in first person? Third person had dit een combat stijl a la Arkham games ofzo kunnen gehad hebben. Alle, ik weet niet. Het zegt mij gewoon niks helaas.
 
Hm oke, dacht dat ze gezegd hadden dat je tijdens het exploren ook naar third kon.
Zelf care ik niet echt om third person, heb geen zin om een Uncharted clone te spelen.
 
Ik vind het er wel tof uitzien!
Het komt toch op gamepass dus goedkoop genoeg om te proberen wanneer het uitkomt. :p
 
Wat een ontgoocheling, grote Indie fan maar dit ziet er meer een early last gen game uit. Wat heeft Microsoft eigenlijk in huis gehaald met Bethesda, precies een (dure) mooie verpakking met weinig inhoud (Starfield, Redfall...)
 
Laatst bewerkt:
Het had er in 3rd person dan misschien als een exacte kopie van Uncharted uit gezien, het had mij toch meer gedaan...
Dit lijkt me geen game voor 1st person en het voelt erg houterig.
 
Ik heb het volste vertrouwen in de deverloper, MachineGames, aangezien zij de beste Wolfenstein games gemaakt hebben de afgelopen jaren.

Het lijkt dan ook enorm sterk op Wolfeinstein met een Indiana Jones skin, wat mij persoonlijk niet stoort.
De keuze om in 1st person te blijven vond ik eerst wel vreemd, maar zo te zien werkt het wel.
En zoals iemand hierboven aangaf krijg ik ook enorme Chronicles of Riddick vibes, zeker met de melee combat.

Had deze beter geweest in 3rd person?
Vermoedelijk wel. Nu ga je enkel in third person als je een ladder opklimt, of met uw zweep ergens naartoe springt.

Ik hoop enkel dat Todd "Molyneux" Howard zich niet teveel bemoeit heeft met deze game.
Die vertrouw ik voor geen haar...
 
Ik had thans echt wel gehoopt dat deze meer aanleunt richting Uncharted.
Want dat soort games mis ik echt wel op xbox.
Bij 1st person oogt de combat ook veel houteriger.
Enfin, hij komt op gamepass, dus zal ‘m een kans geven.
 
Ik was ook benieuwd, vooral omdat ik het zag als een nieuwe Uncharted/Tomb Raider... Tijdens de presentatie ging mijn gevoel dan ook steeds tussen: "dit lijkt me leuk" naar "damn, first person, dat steekt me altijd na een uur tegen".
Ik wacht verder af tot het spel uit is, en dan zien we verder. Wie weet polishen ze het nog heel hard, steken ze er een volledige Third-person mode in die ze nog geheim houden,...
 
Terug
Bovenaan