Indiana Jones and the Great Circle

Het is dan ook geen game van Microsoft maar van MachineGames.

De PS4 Pro presteerde ook beter dan de base PS4 ook al was er geen Pro patch. De games hadden een stabielere (en soms hogere) framerate bv.
Ja machinegames idd. Maar dat is allemaal van Microsoft nu he. Uiteindelijk is Microsoft baas en zo simpel is het. Al verwacht ik ook wel dat ze de games zullen optimaliseren voor de PS5 pro.

Ja machinegames idd. Maar dat is allemaal van Microsoft nu he. Uiteindelijk is Microsoft baas en zo simpel is het. Al verwacht ik ook wel dat ze de games zullen optimaliseren voor de PS5 pro.
We zien wel. Sowieso zullen de meeste games wel op 1 of andere manier voordeel hebben met de Pro, met of zonder patch.

:love2: komt toevallig uit op mijn verjaardag ook. Hopelijk vind ik een fysiek exemplaar in de winkel de dag zelf

Is Wukong nu al uit??? 😇
Ik zal die nog wel eens oppikken, net zoals Sekiro, met de wetenschap dat deze me wel lukt, was gewoon dat ik alles wil ontdekken wat er is, en dan moet je in mijn geval x aantal keren langs dezelfde vijanden. Als ik eens een weekje verlof heb zet ik er mij aan. Zal dus al niet meer voor dit kalenderjaar zijn, aangezien ik nog minder dan een week verlof heb staan 😭

Net wat gameplay van bekeken en deze ga ik toch wel echt spelen (last minute beslissing). Ik heb amper tot geen Indiana Jones films bekeken maar deze game lijkt mij wel echt tof te worden. Een mix van o.a. Thief en Riddick, dus voor mij zeker een must-play dan.

Als super grote Indiana Jones en Uncharted fan hoop ik echt dat deze goed gaat worden. Zal wel een solide 8/10 game worden.

Ik snap wel nog steeds niet waarom first person.

Net wat gameplay van bekeken en deze ga ik toch wel echt spelen (last minute beslissing). Ik heb amper tot geen Indiana Jones films bekeken maar deze game lijkt mij wel echt tof te worden. Een mix van o.a. Thief en Riddick, dus voor mij zeker een must-play dan.
Zeker de films bekijken en zeker de eerste 3!!
Als super grote Indiana Jones en Uncharted fan hoop ik echt dat deze goed gaat worden. Zal wel een solide 8/10 game worden.

Ik ben ook wel Indy fan, moest het niet op PS5 uitgekomen zijn ging ik er mij waarschijnlijk zelfs een Xbox voor gekocht hebben (als de game effectief de moeite is) 😋

Waarom 1st person:

"And we strongly believe that the first-person perspective is what makes this experience the most immersive; it allows the player to focus on the adventure, to feel like they are Indy, interacting with the world around them.

Ze doen er wel leuke dingetjes mee, zoals geen minimap, maar rondlopen met een échte kaart.

Bazaar.jpg

Wel, van mij mogen ze meer adventuregames maken in 1st person. Of horror games.

Ik vind altijd de sfeer in een game veel beter overkomen in 1st person. Zoals in RE Village, werkt imo zoveel beter dan 3d person.

Deze ga ik, als ik ooit eens tijd heb, ook wel volgen.

Laatst bewerkt:
Chance dat deze op gamepass komt, zal deze zowiezo spelen daardoor. Fp spreekt me bij zo den titel minder aan, vroeger was er ooit zo een 3rd person indiana jones game van lucasarts volgens mij, zoiets had ik liever gezien.

Terug
Bovenaan