Ik wil een pint (TV)

Tonerider

Well-known member
Aangezien tv-makers duidelijk de pedalen kwijt zijn en we altijd graag helpen om nog dieper te zakken, stel ik voor dat we hen steunen door nog meer onzin-reality programma's te bedenken.

Mijn voorstel: ik wil een pint, waarbij we enkele personen zoeken die elke dag weer op zoek gaan achter hun pint en worstelen met de onzekerheid of de kraag van hun pint wel zal blijven, er verschil is qua smaak tussen tap en fles en ze een blind-test met 0,0% alcohol wel zouden weten te doorstaan.

Heb je nog ideeen, deel ze dan gerust mee en wie weet pikt VTM of consoorten de jouwe er uit.
 
Ik zou wel eens een TV programma willen zien waarin ze een ploeg volgen die een TV programma maakt over een ploeg die een TV programma maakt over een ploeg die een TV programma maakt over een ploeg die een TV programma maakt over een ploeg die een TV programma maakt over een ploeg die een TV programma maakt over een ploeg die een TV programma maakt over een ploeg die een TV programma maakt over een ploeg die een TV programma maakt over een ploeg die een TV programma maakt over een ploeg die een TV programma maakt over een ploeg die een TV programma maakt over een ploeg die een TV programma maakt over een ploeg die een TV programma maakt over een ploeg die een TV programma maakt over een ploeg die een TV programma maakt over een ploeg die een TV programma maakt over een ploeg die een TV programma maakt over madeliefjes.
 
“Ik wil een moord plegen”
Je kan dan eerst uitleggen en filmen waarom. Daarna een training (hoe vermoord ik het slachtoffer). Daarna een televoting organiseren (groen licht voor moord + hoe vermoorden) en dan op het einde live beelden tonen van de daad.
Daarna kan je ook de rechtszaak nog volgen.

Volgens mij wordt dit een kijkcijferkanon.
 
Laatst bewerkt:
“Ik wil een moord plegen”
Je kan dan eerst uitleggen en filmen waarom. Daarna een training (hoe vermoord ik het slachtoffer). Daarna een televoting organiseren (groen licht voor moord + hoe vermoorden) en dan op het einde live beelden tonen van de daad.
Daarna kan je ook de rechtszaak nog volgen.

Volgens mij wordt dit een kijkcijferkanon.
Ik zou daar nog een extra verdienmodel voor de zender aan toevoegen: SMSjes sturen om te stemmen wie er vermoord moet worden.
 
Goed dat we hier zoveel ideeën hebben. Als we die wat combineren komen we zeker op een goed format uit:
Als we alle voorstellen tot dusver combineren dan hebben we een format waarbij het slachtoffer kan klaargemaakt worden met een lekkere kaassaus, en geserveerd worden met een pintje. Punten voor sfeer en gezelligheid!
 
Mensen die kotsen in beeld brengen.
Niet zoals in de series of films enkele brokjes die uitgespuwd worden.
Maar een wedstrijd om ter mooiste, stevigste, grootste, ... straal kots.
 
Feelgoodtelevisie: nonstop live-beelden vanuit verschillende kroegen in België.
Ipv enkel de perfecte beelden die je nu krijgt via fb, eindelijk tv waardoor uw zelfbeeld een instant boost krijgt!
 
Mensen die kotsen in beeld brengen.
Niet zoals in de series of films enkele brokjes die uitgespuwd worden.
Maar een wedstrijd om ter mooiste, stevigste, grootste, ... straal kots.
Feelgoodtelevisie: nonstop live-beelden vanuit verschillende kroegen in België.
Ipv enkel de perfecte beelden die je nu krijgt via fb, eindelijk tv waardoor uw zelfbeeld een instant boost krijgt!
Gijlie kunt misschien mee op de cursus "ideeën pikken zonder ik het zelf besef" gaan. :unsure:

 
Ik zou wel eens een TV programma willen zien waarin ze een ploeg volgen die een TV programma maakt over een ploeg die een TV programma maakt over een ploeg die een TV programma maakt over een ploeg die een TV programma maakt over een ploeg die een TV programma maakt over een ploeg die een TV programma maakt over een ploeg die een TV programma maakt over een ploeg die een TV programma maakt over een ploeg die een TV programma maakt over een ploeg die een TV programma maakt over een ploeg die een TV programma maakt over een ploeg die een TV programma maakt over een ploeg die een TV programma maakt over een ploeg die een TV programma maakt over een ploeg die een TV programma maakt over een ploeg die een TV programma maakt over een ploeg die een TV programma maakt over een ploeg die een TV programma maakt over madeliefjes.
Er moeten nog boeren bij die voortploegen, desnoods via een ploegenstelsel
 
Ik werkte enkele jaren geleden aan een concept "Komen smoren" maar het liep nogal moeizaam omdat de testers steevast 10 op 10 bleven geven voor zowel de sfeer en gezelligheid als het eten, waardoor we elke week met een ex aequo zaten. :S
 
Komen Zweten: tien deelnemers worden drie weken lang opgesloten in een Gay Sauna. Maar één deelnemer heeft een geheim. Hij is hetero. Via allemaal spannende opdrachten moeten ze raden wie het is. Kan de hetero drie weken lang onder de radar blijven, krijgt hij een prijs. Plottwist: alle tien de deelnemers zijn hetero. Alternatieve werktitel: Het Hol. Presentator: Victor Verhulst

Komen Zweden: dit format is een spannende mix van Blind Getrouwd, First Date, Rad Van Fortuin, Blijven Slapen gemengd met een espuma van Big Brother. Twee deelnemers, gehaald uit het Beyond Gaming Datingtopic Middels ludieke opdrachten -op muziek van Regi- moeten de slachtoffers kandidaten een budget samenspelen waarna ze in de Ikea -op een zaterdagmiddag in de wintersolden- huisraad kunnen kiezen en kopen. Heb ik al gezegd dat dit tegen een lopende klok is en dat ze geen sluipwegen mogen gebruiken? Nadien moeten ze de de spullen zelf in elkaar zetten, zonder hulp van electrisch gereedschap, en samen een maand in een huis gaan samenwonen. Presentatie van de wekelijkse zondagshow: Kobe Ilsen. Luc Alloo komt elke avond onverwacht binnenvallen voor het tweede seizoen van Allo Live!
 
Komen Zweten: tien deelnemers worden drie weken lang opgesloten in een Gay Sauna. Maar één deelnemer heeft een geheim. Hij is hetero. Via allemaal spannende opdrachten moeten ze raden wie het is. Kan de hetero drie weken lang onder de radar blijven, krijgt hij een prijs. Plottwist: alle tien de deelnemers zijn hetero. Alternatieve werktitel: Het Hol. Presentator: Victor Verhulst

Komen Zweden: dit format is een spannende mix van Blind Getrouwd, First Date, Rad Van Fortuin, Blijven Slapen gemengd met een espuma van Big Brother. Twee deelnemers, gehaald uit het Beyond Gaming Datingtopic Middels ludieke opdrachten -op muziek van Regi- moeten de slachtoffers kandidaten een budget samenspelen waarna ze in de Ikea -op een zaterdagmiddag in de wintersolden- huisraad kunnen kiezen en kopen. Heb ik al gezegd dat dit tegen een lopende klok is en dat ze geen sluipwegen mogen gebruiken? Nadien moeten ze de de spullen zelf in elkaar zetten, zonder hulp van electrisch gereedschap, en samen een maand in een huis gaan samenwonen. Presentatie van de wekelijkse zondagshow: Kobe Ilsen. Luc Alloo komt elke avond onverwacht binnenvallen voor het tweede seizoen van Allo Live!
Komt staf Coppens voor in de eerste of de tweede format ??
 
Terug
Bovenaan