Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

)Er was een classic car evenement op de kaai met een rondrit dacht ik , dus je kon inderdaad veel oldtimers en tour cars tegen komen rond Antwerpen .
Ben zo een oude rols , Bedford vrachtwagen en moonshine car , verschillende Porsches , fiat 500 en zelfs een morgan tegen gekomen toen ik gewoon over de kaai reed .
Kon koop de terug weg zelfs een volle autoremorque zien staan met allemaal klassieke auto’s op (zouden die lotussen dus wel eens kunnen geweest zijn .)

Is van bazen van transport Wybo.Een maybach GLS, met de nummerplaat 'MAYBACH'...

kzal hier de vraag proberen stellen ipv een aparte thread te starten .. mss beetje vreemde vraag maar weet iemand een overdekte parking in Antwerpen waar een GT4 (of gelijk welke zeer lage wagen) gemakkelijk(er) kan binnen- en buitenrijden? Meeste ondergrondse inritten zijn te steil![]()

Groenplaats geraak ik zonder scrapen in met de Lotus. Als dat lukt zal de GT4 zeker geen issue zijn![]()
Zo belachelijk imo. Om zeker te zijn dat de mensen die niks van auto's kennen toch wel weten dat het ne Maybach is...Een maybach GLS, met de nummerplaat 'MAYBACH'...
Of ze vinden een standaard nummerplaat gewoon lelijk en willen daar een deftig woord in ipv random nummers en letters.Zo belachelijk imo. Om zeker te zijn dat de mensen die niks van auto's kennen toch wel weten dat het ne Maybach is...
Zet er dan uwen naam op ofzo. Dat is beter dan die MAYBACH, AUDI-RS6, RS6, ... platen.Of ze vinden een standaard nummerplaat gewoon lelijk en willen daar een deftig woord in ipv random nummers en letters.
De oplossing is een RS kopen...kzal hier de vraag proberen stellen ipv een aparte thread te starten .. mss beetje vreemde vraag maar weet iemand een overdekte parking in Antwerpen waar een GT4 (of gelijk welke zeer lage wagen) gemakkelijk(er) kan binnen- en buitenrijden? Meeste ondergrondse inritten zijn te steil![]()
Docent waar ik vroeger les van gekregen had reed rond met een Porsche met als nummerplaat Porsche. Na een tijdje had hij die wagen vervangen met een jaguar.Zet er dan uwen naam op ofzo. Dat is beter dan die MAYBACH, AUDI-RS6, RS6, ... platen.
GOT-APEX, PEPE, SSSST vind ik nog toffe platen, maar ge moet niet herhalen wat er al op de auto staat in grote lelijke rode letters terwijl uw badge veel mooier is...
Naam is dan weer herleidbaar tot de eigenaar. Dat wilt niet iedereen.Zet er dan uwen naam op ofzo. Dat is beter dan die MAYBACH, AUDI-RS6, RS6, ... platen.
GOT-APEX, PEPE, SSSST vind ik nog toffe platen, maar ge moet niet herhalen wat er al op de auto staat in grote lelijke rode letters terwijl uw badge veel mooier is...
Thanks - ga het eens bekijken. Welke lotus? Probleem met de GT4 is die verdomde frontlip die zo ver uitsteekt. (luxe probleem, I know)
Als ge niet teveel wilt opvallen, dan neemde best een gewone plaatNaam is dan weer herleidbaar tot de eigenaar. Dat wilt niet iedereen.

Naam is dan weer herleidbaar tot de eigenaar. Dat wilt niet iedereen.
Als ge niet teveel wilt opvallen, dan neemde best een gewone plaat![]()