"Ik reed terstraks rond en ik kwam tegen…"

Een 100-tal Lotus (Loti? :unsure:) waren een rondrit aan het doen. Nog zitten kijken of ik daar geen GOT-APEX zag tussenzitten @Nijntje maar helaas :)

Er was een classic car evenement op de kaai met een rondrit dacht ik , dus je kon inderdaad veel oldtimers en tour cars tegen komen rond Antwerpen . ;)

Ben zo een oude rols , Bedford vrachtwagen en moonshine car , verschillende Porsches , fiat 500 en zelfs een morgan tegen gekomen toen ik gewoon over de kaai reed . ;)
Kon koop de terug weg zelfs een volle autoremorque zien staan met allemaal klassieke auto’s op (zouden die lotussen dus wel eens kunnen geweest zijn . ;))

Er was een classic car evenement op de kaai met een rondrit dacht ik , dus je kon inderdaad veel oldtimers en tour cars tegen komen rond Antwerpen . ;)

Ben zo een oude rols , Bedford vrachtwagen en moonshine car , verschillende Porsches , fiat 500 en zelfs een morgan tegen gekomen toen ik gewoon over de kaai reed . ;)
Kon koop de terug weg zelfs een volle autoremorque zien staan met allemaal klassieke auto’s op (zouden die lotussen dus wel eens kunnen geweest zijn . ;))

Hier was het ‘s ochtends regio Limburg - enkel en alleen Lotus :)

kzal hier de vraag proberen stellen ipv een aparte thread te starten .. mss beetje vreemde vraag maar weet iemand een overdekte parking in Antwerpen waar een GT4 (of gelijk welke zeer lage wagen) gemakkelijk(er) kan binnen- en buitenrijden? Meeste ondergrondse inritten zijn te steil :oi22:

kzal hier de vraag proberen stellen ipv een aparte thread te starten .. mss beetje vreemde vraag maar weet iemand een overdekte parking in Antwerpen waar een GT4 (of gelijk welke zeer lage wagen) gemakkelijk(er) kan binnen- en buitenrijden? Meeste ondergrondse inritten zijn te steil :oi22:

Groenplaats geraak ik zonder scrapen in met de Lotus. Als dat lukt zal de GT4 zeker geen issue zijn :)

Of ze vinden een standaard nummerplaat gewoon lelijk en willen daar een deftig woord in ipv random nummers en letters.
Zet er dan uwen naam op ofzo. Dat is beter dan die MAYBACH, AUDI-RS6, RS6, ... platen.

GOT-APEX, PEPE, SSSST vind ik nog toffe platen, maar ge moet niet herhalen wat er al op de auto staat in grote lelijke rode letters terwijl uw badge veel mooier is...

De oplossing is een RS kopen...

Zet er dan uwen naam op ofzo. Dat is beter dan die MAYBACH, AUDI-RS6, RS6, ... platen.

GOT-APEX, PEPE, SSSST vind ik nog toffe platen, maar ge moet niet herhalen wat er al op de auto staat in grote lelijke rode letters terwijl uw badge veel mooier is...
Docent waar ik vroeger les van gekregen had reed rond met een Porsche met als nummerplaat Porsche. Na een tijdje had hij die wagen vervangen met een jaguar.

Jaguar met als nummerplaat Porsche dus

Naam is dan weer herleidbaar tot de eigenaar. Dat wilt niet iedereen.

Thanks - ga het eens bekijken. Welke lotus? Probleem met de GT4 is die verdomde frontlip die zo ver uitsteekt. (luxe probleem, I know)

Exige Cup 430.
Geen axle lift op de GT4? GT4 is wel redelijk weg compliant hoor. De GT4RS is al lastiger, daar moet je die front axle lift hebben.

Terug
Bovenaan