"Ik reed terstraks rond en ik kwam tegen…"

Dagje Knokke gisteren, dus uiteraard weer heel wat lekkers gezien. Een Porsche is daar als een BMW 3 serie in de rest van het land, dus daar kijk je eigenlijk niet meer van op. Maar het viel me ook op hoeveel Bentley's er rond reden, zowel de SUV als GT.

Verder nog oa een 6 tal Ferrari's, een babyblauwe Lamborghini (geen idee welk type, ben niet echt een Lamborghini fan itt mijn zoontje) en een gigantische Maybach.

Maar het knapste was toch een De Tomaso Pantera, aan de trim te zien een GT5. Blijft een jeugddroom die auto en de eerste keer dat ik die in het wild heb gezien.

Ik vermoed deze :)
(Kwam hem net tegen op FB)

fTdu3uv.jpeg

Fy5QF3W.jpeg

1JMMdAB.jpeg

Gisteren achter een gehaaste Polo gehangen die de oprit in Nevele naar Brussel nam. Die oprit is een 90° voor je de snelweg op gaat, maar op het einde zit een klein knikje. Die Polo chauffeur waande zich even een rally piloot denk ik. Niks remmen bij het ingaan van de bocht en de binnen van de bocht al raken als de echte apex nog moet komen, gewoon sturen en tzal wel goed komen. Tegen dat hij aan het knikje kwam aan het eind van de bocht, hoorde ik hem met gierende banden ondersturen richting de vangrail. Gelukkig kregen zijn voorbandjes net op tijd terug grip om de vangrail te vermijden 😅

Voorste nummerplaat is toch een sticker lijkt het?
Exact hetzelfde op mijn MX-5, maar daar moesten ze weer moeilijk over doen op de keuring.
Totale willekeur...
Je weet toch niet hoe die auto naar de keuring is gegaan? Mogelijks hebben ze eventjes een echte nummerplaathouder gemonteerd ipv deze magnetische sticker (althans ik gok eerder dat het een magneet is).

Op de ring onlangs een gele metallic BMW met nummerplaat QUACK en een plastic eend die door de zijruit stak. Lachen gieren brullen! :)

Iets van dit weekend. Ik reed achter een oldtimer Mercedes E coupe van dit type. Even daarna stak ik die voorbij en zag dan de voorzijde die van dit type was. Ik geloof dat ik dat nog al eens gezien heb. Waarschijnlijk custom made dan. Was in iedere geval niet mooier imo.

Kan hem moeilijk op de A12 parkeren. Gezien de hoeveelheid vrachtwagens die in de loskaai daar al tegen het gebouw gezeten hebben pas ik er voor om hem daar naast neer te poten :crazy:
Moet wel technisch gezien open/beschikbaar zijn om te kunnen gebruiken door derden om van de voorwaarde van de laadpalen (fiscaal) te kunnen genieten dacht ik? Verbeter mij als ik verkeerd ben...? Tijdens de gangbare openingsuren bedoel ik dus

Terug
Bovenaan