Slechter gaan ze die niet kunnen maken inderdaadHuidige IX2 blijft toch één van de lelijkste auto's ooit gemaakt imo. Wat een gedrocht![]()

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Slechter gaan ze die niet kunnen maken inderdaadHuidige IX2 blijft toch één van de lelijkste auto's ooit gemaakt imo. Wat een gedrocht![]()

Maar, een Ford Focus is niet perse een lelijke autoEn de nieuwe 1-serie is precies een Ford Focus vooraan.
Maar die IX2, idd![]()

Er zijn er een paar waar terecht op gebasht is:Ik moet zeggen dat ik het bashen op de moderne bmw's ook soms wel overdreven vind, het is wel wat wennen vaak maar op zich vind ik de meeste modellen wel goed meevallen en zelfs nog mooi.
Enkel die IX2 daar kan ik nu eens niks goeds over zeggen :d
Nee, dat klopt. Maar het ziet er gewoon niet echt een BMW uitMaar, een Ford Focus is niet perse een lelijke auto![]()
De nieuwe 7 is ook maar een gedrocht.Er zijn er een paar waar terecht op gebasht is:
XM
iX
iX2
4 int begin (met de bevertanden), maar die is wat gewend over tijd.
Al de rest is vooral op details, maar er is geen enkele moderne BMW die de klasse uitstraalt van de oudere modellen

Mooie auto, zowel binnen als buiten. Spijtig van de brakke softwareVoor het eerst een Mazda 6E in het brons gezien, wat een knappe verschijning. Toch wel een verademing in het EV landschap.
![]()