"Ik reed terstraks rond en ik kwam tegen…"

Audi R8 V10plus

Altijd al een zwak gehad voor de R8 :love:
palpatine-star-wars.gif

Die V8 is een probleemblok en de V10 is onbetaalbaar qua taksen voor de gewone sterveling. Maar als olditimer (is nog heel lang...) zie ik dat ooit wel een collectable worden. Rijdt ook comfortabel en is geen die-hard sportwagen, kan perfect als daily worden ingezet.

Zijn er daar eigenlijk teveel van gemaakt zeker om ooit collectable te worden? Aangezien die niet meer geproduceerd worden..
Ik denk dat Audi als merk te weinig tot de verbeelding spreekt daarvoor.
In heel de geschiedenis is er eigenlijk maar 1 model dat echt de moeite waard was het (de originele quattro), al de rest zijn leuke auto's maar niet echt collectibles

Deze zomer deze zien rijden in Marbella, maar wist niet wat het was. Blijkbaar maar 25 van gemaakt en kostprijs van 1 miljoen. :eek:

Reed in de richting van Benahavis wellicht (of kwam van daar) 😆
Draaide de parking van Nikki Beach op, waar ik toevallig voorbij wandelde. Wel grappig, want er was geen valet en die gast kei teleurgesteld helemaal achteraan op de parking moeten parkeren, zonder bekijks. :D

Kan het zijn dat er al nieuwe iX3's rondrijden?
Nu paar keer elektrische BMW van de achterkant gezien, die níét trekt op de iX, huidige iX3, iX1 of whatever.
Deze en vorige week rond zuidrand van Antwerpen en op de E19 telkens.

Dacht gewoon dat dit de nieuwe iX3 was, maar ik lees dat de eersten pas begin 2026 worden verwacht geleverd te worden.

Nu paar keer elektrische BMW van de achterkant gezien, die níét trekt op de iX, huidige iX3, iX1 of whatever.

Dacht gewoon dat dit de nieuwe iX3 was, maar ik lees dat de eersten pas begin 2026 worden verwacht geleverd te worden.

Dat lijkt mij straf, Belgische première was op de Zoute Grand Prix in Knokke twee weken geleden.

Misschien een demo model van een garage?

Deze? Is een facelift van de X3 en ziet er idd anders uit. Maar nog geen ix3

Terug
Bovenaan