Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Audi R8 V10plus
Altijd al een zwak gehad voor de R8![]()
Totaalrenovatie en bijgevolg mijn bankrekening says NO
Ik lees hier vooral "binnen 2 jaar heb ik geen excuses meer"Totaalrenovatie en bijgevolg mijn bankrekening says NO
Zijn er daar eigenlijk teveel van gemaakt zeker om ooit collectable te worden? Aangezien die niet meer geproduceerd worden..Ik lees hier vooral "binnen 2 jaar heb ik geen excuses meer"
Ik denk dat Audi als merk te weinig tot de verbeelding spreekt daarvoor.Zijn er daar eigenlijk teveel van gemaakt zeker om ooit collectable te worden? Aangezien die niet meer geproduceerd worden..
Reed in de richting van Benahavis wellicht (of kwam van daar)
Deze zomer deze zien rijden in Marbella, maar wist niet wat het was. Blijkbaar maar 25 van gemaakt en kostprijs van 1 miljoen.![]()

Draaide de parking van Nikki Beach op, waar ik toevallig voorbij wandelde. Wel grappig, want er was geen valet en die gast kei teleurgesteld helemaal achteraan op de parking moeten parkeren, zonder bekijks.Reed in de richting van Benahavis wellicht (of kwam van daar)![]()

Mijn gok is dat er momenteel nog maar 1 van gemaakt is hoor.
Deze zomer deze zien rijden in Marbella, maar wist niet wat het was. Blijkbaar maar 25 van gemaakt en kostprijs van 1 miljoen.![]()
Kan het zijn dat er al nieuwe iX3's rondrijden?
Nu paar keer elektrische BMW van de achterkant gezien, die níét trekt op de iX, huidige iX3, iX1 of whatever.
Deze en vorige week rond zuidrand van Antwerpen en op de E19 telkens.
Dacht gewoon dat dit de nieuwe iX3 was, maar ik lees dat de eersten pas begin 2026 worden verwacht geleverd te worden.
Misschien wel. Was telkens een volledig zwarte, dus ik denk steeds dezelfde. Ene die 'm een tijdje mag testrijden o.i.d.Dat lijkt mij straf, Belgische première was op de Zoute Grand Prix in Knokke twee weken geleden.
Misschien een demo model van een garage?
Ik heb hem toch ook al gespot hier in Genk. Wel niet zeker over die op Z platen stondMisschien wel. Was telkens een volledig zwarte, dus ik denk steeds dezelfde. Ene die 'm een tijdje mag testrijden o.i.d.
Die zijn er pas in maart. Mogelijks nog een test-model van de fabriek.Dat lijkt mij straf, Belgische première was op de Zoute Grand Prix in Knokke twee weken geleden.
Misschien een demo model van een garage?
Kan het zijn dat er al nieuwe iX3's rondrijden?
Nu paar keer elektrische BMW van de achterkant gezien, die níét trekt op de iX, huidige iX3, iX1 of whatever.
Deze en vorige week rond zuidrand van Antwerpen en op de E19 telkens.
Dacht gewoon dat dit de nieuwe iX3 was, maar ik lees dat de eersten pas begin 2026 worden verwacht geleverd te worden.