"Ik reed terstraks rond en ik kwam tegen…"

Gisteren: BMW X5 met matte bruine wrap, nummerplaat: NMRPLAAT
Vandaag: Bestelwagentje van een begrafenisondernemer, nummerplaat: ADIEU
Gisteren een Tesla Model 3 of Y met nummerplaat CYBRTRK of CBRTRCK. Of toch iets in die aard. Why????

Waarschijnlijk die plaat direct gereserveerd zonder te weten dat die auto hier niet mag en nu zit hij daar met zijn plaat die hij principieel niet wilt schrappen omdat ie anders beseft dat ie 1000 euro verspild heeft?

Laatst bewerkt:
Paar dagen geleden een Tesla met een wel heel ongelukkige nummerplaat tegengekomen .

1000040252.jpg

Gisteren EX90 tegengekomen. Zijkant ziet er OK uit - typische boxy Volvo-look. Maar die voor- en achterkant, zo lelijk. Neus ziet er zo super basic en vlak uit alsof de helft vergeten is, en de achterkant is dan weer overdreven gestileerd. Weird want kwam erna een EX30 tegen en dat ziet er dan veel beter uit, vermoedelijk door de stuk kleinere proporties.

Gisteren voor de eerste keer een MG Cyberster zien rijden (had al eens eentje op een trailer zien staan).
Lijkt me toch ook niet het verkoopssucces dat ze gehoopt hadden...

Lijkt me wel een geinige wagen, maar die laadtijden:
  • 38 min
    Geschatte oplaadtijd (144 kW DC openbare snellader 10-80%)

Gisteren voor de eerste keer een MG Cyberster zien rijden (had al eens eentje op een trailer zien staan).
Lijkt me toch ook niet het verkoopssucces dat ze gehoopt hadden...

Gisteren ook eentje zien staan in het geel op een parking. Denk vooral dat het publiek dat een sportieve wagen wil kopen nu ook niet noodzakelijk zit te wachten om dan een EV te kopen. Roadster hoort gewoon een leuke ICE blok in toch.

Gisteren ook eentje zien staan in het geel op een parking. Denk vooral dat het publiek dat een sportieve wagen wil kopen nu ook niet noodzakelijk zit te wachten om dan een EV te kopen. Roadster hoort gewoon een leuke ICE blok in toch.
Mensen die het geld op overschot hebben om een 2 zits cabrio te kopen als speeltje gaan volgens mij inderdaad niet zitten wachten op een elektrische chinese versie hiervan. Lijkt mij eerder MG die dit model als pure marketing maakt om zo wat dichter aan te leunen bij de naam die ze hebben gekocht. Bij het merk MG denken de meeste mensen nu eenmaal terug aan de oude sportieve 2zits MG model uit de oude doos.

Lijkt me wel een geinige wagen, maar die laadtijden:
  • 38 min
    Geschatte oplaadtijd (144 kW DC openbare snellader 10-80%)
Dat is toch goed? Ik denk dat geen enkele tesla dat haalt zelfs.

Edit: ik dacht dat 144kW de gemiddelde snelheid was, maar is blijkbaar de pieklaadsnelheid. Dat is idd wel rampzalig.

Mensen die het geld op overschot hebben om een 2 zits cabrio te kopen als speeltje gaan volgens mij inderdaad niet zitten wachten op een elektrische chinese versie hiervan. Lijkt mij eerder MG die dit model als pure marketing maakt om zo wat dichter aan te leunen bij de naam die ze hebben gekocht. Bij het merk MG denken de meeste mensen nu eenmaal terug aan de oude sportieve 2zits MG model uit de oude doos.
Maar zouden er ook niet een hoop mensen zijn die al jaren een saaie bedrijfswagen nemen omdat dat de enige zijn die fiscaal goed uitkomen? Allé, dat zal natuurlijk nog altijd een kleine groep zijn die dan voor een 2-zit gaan (Z4 wordt ook al jaren als 2l verkocht, en niemand neemt dat als bedrijfswagen...)

Ik ken verschillende autoliefhebbers met een dodelijk saaie EV salariswagen waar de partner in de praktijk het meeste mee rijdt en die zelf iets privé kopen naar hun goesting

Ik ken verschillende autoliefhebbers met een dodelijk saaie EV salariswagen waar de partner in de praktijk het meeste mee rijdt en die zelf iets privé kopen naar hun goesting
Maar, als je beide een salariswagen hebt, en de ene heeft een saaie gezinswagen, geeft die MG wel de kans om de andere toch iets leuker te kiezen...

That will be me soon. (wel nog niet zo dramatisch dat het een EV is, maar saai wel) :laugh:

Maar, als je beide een salariswagen hebt, en de ene heeft een saaie gezinswagen, geeft die MG wel de kans om de andere toch iets leuker te kiezen...
Weinig bedrijven laten tweezitters toe als bedrijfswagen. Zijn moeilijker door te geven aan andere collega's als je het bedrijf verlaat, want de meesten willen een achterbank.

Porsche 911 uit de jaren '70. Blijf toch de start van een zeer iconische lijn van modellen.
Zit hier toevallig bij een Porsche garage momenteel. Het blijft altijd wat vreemd om op zo'n plek te werken.
Hier staan nu een stuk of 4 GT4RS'en, een 992 GT3RS, 997 GT2, 2x GT2RS, 356, een hele hoop "normale" 911/cayman/boxsters en ook best wel veel van de oude modellen te koop.

Zit hier toevallig bij een Porsche garage momenteel. Het blijft altijd wat vreemd om op zo'n plek te werken.
Hier staan nu een stuk of 4 GT4RS'en, een 992 GT3RS, 997 GT2, 2x GT2RS, 356, een hele hoop "normale" 911/cayman/boxsters en ook best wel veel van de oude modellen te koop.
Ligt het aan mij of zit jij heel vaak bij de Porsche garage?

Een Jaecoo, had er zelfs nog nooit van gehoord. Geen idee of het een J5 of J7 (zoals op de foto hieronder) was - in ieder geval zag het er voor mij een zoveel-in-een-dozijn Chinese SUV uit.
Jaecoo-J7-rear-cornering-shot.jpg

Maar zouden er ook niet een hoop mensen zijn die al jaren een saaie bedrijfswagen nemen omdat dat de enige zijn die fiscaal goed uitkomen? Allé, dat zal natuurlijk nog altijd een kleine groep zijn die dan voor een 2-zit gaan (Z4 wordt ook al jaren als 2l verkocht, en niemand neemt dat als bedrijfswagen...)
:coolbrows:

Terug
Bovenaan