"Ik reed terstraks rond en ik kwam tegen…"

Een Sport of een Evoque mss wel, maar dé Range Rover start aan 140.000 euro é. Die zie toch zo vaak niet.
Ik had het dan ook over Dé Range Rover, niet de Evoque, Velar of zelfs de Sport. De full blown Rover tot de SV toe (dus niet (meer?) SVR).

Deze namiddag aan de lagere schoolpoort een rode Ferrari Roma spider.

Een treintje Lotussen (Loti? :unsure:) in Bilzen.

Elise Exige Emira, …

Zal een leuke rondrit geweest zijn :)

IMG_0197.jpeg

Een Sport of een Evoque mss wel, maar dé Range Rover start aan 140.000 euro é. Die zie toch zo vaak niet.
Is precies hier in Limburg toch wel de "opvolger" van de BMW X5 45/50e voor de typische zelfstandige.

Ik moet die nu zo vaak verzekeren dat ik hem al beu ben.

Is precies hier in Limburg toch wel de "opvolger" van de BMW X5 45/50e voor de typische zelfstandige.

Ik moet die nu zo vaak verzekeren dat ik hem al beu ben.
Ik verwacht niet zo veel X5'en meer te zien in de toekomst. De volgende generatie zal ook in die Neue klasse vallen jammer genoeg.

Ik kom hier deze voormiddag aan bij den bureau, ik wil net uitstappen en er komt net nen X1 af. Ik kijk om te zien wie het was (veel collega's rijden met nen (i)X1). Het was nen onbekende, die mens rijdt tot net voor een rij betonnen jerseys. Ik denk: "ok die komt gewoon draaien". Ineens rijdt die volle force vooruit die jerseys in, om dan te stoppen en dan eerst nog eens vooruit te duwen voor hij uiteindelijk achteruit reed :crazy:

Die mens rijdt uiteindelijk toch tot op de parking en stapt zowa verbouwereerd uit "oei, ik zocht iets om mij even op kant te zetten", "ik was al te dicht gereden dus ik zag de blokken niet meer maar wel ne witte pijl op de baan..."

Hoe kunde nu op letterlijk 10 seconden tijd vergeten zijn dat daar 4 van die grote GELE betonnen blokken stonden? :crazy:

Die blokken stonden dus min of meer recht aan de gele lijn, toch al redelijk goed ingereden dus:
XqWUVEF.jpeg

De inrit lijkt mij toch ook redelijk duidelijk genoeg:
sHxlFnJ.jpeg

Indien deze foto getrokken is van de bestuurderszijde, :nono::nono::nono:

Het ziet er toch zo uit.

Dat is toch onbegrijpelijk, hoeveel mensen dat ding gewoon niet aan de kant kunnen laten liggen... Mijn excuses als het van de passagiers zijde is genomen, maar de boetes kunnen niet hoog genoeg liggen wat mij betreft.
True.

Maar lijkt me in dit geval precies vanop gsm in houder of anders van dashcam.

Gisteren hier in het dorp wat speciaals gespot en het heeft toch wa opzoekingswerk gevergd tegen dat ik vond wat het net was.

Volvo P1800

volvo-p1800-at-50-12.jpg

Laatst bewerkt:
Indien deze foto getrokken is van de bestuurderszijde, :nono::nono::nono:

Het ziet er toch zo uit.

Dat is toch onbegrijpelijk, hoeveel mensen dat ding gewoon niet aan de kant kunnen laten liggen... Mijn excuses als het van de passagiers zijde is genomen, maar de boetes kunnen niet hoog genoeg liggen wat mij betreft.

True.

Maar lijkt me in dit geval precies vanop gsm in houder of anders van dashcam.

Getrokken door de zoon die achter mij zat en naar voor is komen leunen.

Nice spot. Ik vind het een spuuglelijke Porsche, maar doordat die zo zeldzaam is zou ik ook wel met bewondering kijken.
Met de jaren ben ik die wel beginnen appreciëren. Ook qua vooruitstrevende technologie etc.

En idd, zeldzaam he. Er zijn 4x meer f40's dan 959's..

Aston Martin Vantage, ik denk de F1 omwille van de spoilers etc.
Volgens mij woont die ergens in een buurgemeente want ik ben die de laatste weken op verschillende plaatsen tegengekomen.

Gisteren: BMW X5 met matte bruine wrap, nummerplaat: NMRPLAAT
Vandaag: Bestelwagentje van een begrafenisondernemer, nummerplaat: ADIEU

Terug
Bovenaan