"Ik reed terstraks rond en ik kwam tegen…"

McLaren Artura aan het zwembad van merelbeke. De gepersonaliseerde nrplaat leert dat de eigenaar hiervoor met een Cayman gt4 reed.

U0RNiWM.jpeg

Onderweg naar Moerkerke ne prachtige schone rode Dodge Challenger geparkeerd zien staan. :love2:

Mocht ik ooit de Lotto winnen is dat het eerste dat ik aanschaf, is altijd al mijn droomwagen geweest. 🤤

Waar haalt ge dat idee vandaan. :ROFLMAO:

Had ik het geld maar voor zo'n dure wagen. :D Ik reed vroeger wel met een Subaru Impreza GTT, maar zoveel kostte me die niet. :)
Het zal ene andere geweest zijn dan :)

Maar idd. Dure bmw’s en consoorten zijn niet zo vanzelfsprekend als sommigen het hier laten uitschijnen :p

Ene met zijn fiets met een enorme bloempot voor zich vast met 1 arm, zicht zo goed als volledig belemmerd vlak naast een baan waar je 70 mag rijden ... nuja, een bezoekje in het ziekenhuis is wel een moederdag die ze zich zou herinneren. En dan verder, andere plaats, ene met een step, had volgens mij een paar kleine bloempotjes mee, die was zijn bloemen al aan het planten op het midden van de baan. :laugh:

Deze jaren geleden tegengekomen op de golf
in Brasschaat maar onlangs dook die foto ineens op.

Had toen ook blauwe neon onder zijn carroserie hangen want daags nadien tegengekomen op de parking van de Kinepolis, volledig verlicht.

IMG_3347.jpeg

Zo'n DBX zie je vrij regelmatig maar ik vind het een enorm lelijk ding, dit terwijl de rest van het AM gamma eigenlijk super mooi is.

Porsche Vaneyken met een nieuwe showroom op weg naar mijn werk. Daar kan je toch ook uw ogen uitkijken.

Staat sinds gisteren ook een Lamborghini te koop, praktisch op straat waar iedereen er aan kan.

Terug
Bovenaan