"Ik reed terstraks rond en ik kwam tegen…"

Lotus Eletre

Blijft toch een indrukwekkende kar om te zien.
Ze beginnen goedkoper te worden. Je kan al een R op de kop tikken voor minder dan 150K, hier of in Duitsland: https://www.autoscout24.be/nl/lst/lotus/eletre?atype=C&cy=B&damaged_listing=exclude&desc=0&fregfrom=2023&ocs_listing=include&powertype=kw&search_id=xejn9d86ba&sort=price&source=detailpage_back-to-list&ustate=N,U&version0=R

Ik vraag me alleen af wat er al in huis is gekomen van die beloofde OTA-updates.

Vandaag naar Cars&coffee in Herentals geweest. Klein eventje, maar in verhouding wel zotte opkomst.
718 Spyder RS
Maserati mc20
Ferrari 250 TR
911 turbo S
488
911ST

Laatst bewerkt:
Gisteren een emeya gezien, zag wel van ver dat het iets ‘speciaals’ was maar zowel deze als de eletre geven mij toch geen wauw gevoel.
Eerder de zoveelste elektrische wagen maar dan iets sportiever afgelijnd.
Ik toevallig gisteren ook de eerste keer gezien. En in had exact hetzelfde gevoel.
Speciaal... Zeker. Maar mooi...

Sticker mag sowieso niet maar zolang je geen controle passeert, kun je door de mazen van het net glippen.
Tot je naar de keuring moet dan. Er stond eens zo ene in de rij naast mij, mocht direct naar het bureauke zijn rode kaart gaan halen.

Paar dagen in Praag, zeer leuke wagens zien rondrijden met als hoogtepunt Chiron Supersport, was te ver dus geen foto maar wel leuke combo

IMG_2981.jpeg

Daarjust op den E40, ene met een paardentrailer, met een Q plak erop, we rijden voorbij, en ik wou zien wat de plak was van een of andere zwarte BMW dacht ik.

INTZWART

:ROFLMAO:

Gisteren voor het eerst ne Lucid Air gezien. Met NL plaat, geen idee van de versie.

T5JVlUs.jpeg

Was dezelfde als de foto.

Terug
Bovenaan