"Ik reed terstraks rond en ik kwam tegen…"

Zou wel kunnen meevallen want die 35% extra invoertaks zal Chinese EV's een pak minder interessant maken wanneer deze van kracht wordt.

Nieuwe Polestar 4's zien staan aan Donckers Bandencentrale op de Boomsesteenweg, stond een stuk of 10.
Proper model wel. Wel een vreemd zicht dat die geen achterruit heeft.

Nieuwe Polestar 4's zien staan aan Donckers Bandencentrale op de Boomsesteenweg, stond een stuk of 10.
Proper model wel. Wel een vreemd zicht dat die geen achterruit heeft.
Er kwam er eentje voorbij in de file op de E19 vanmorgen. Mooie auto wel, maar dan had ik toch goed gezien dat die inderdaad geen achterruit heeft :)

Ik reed er nu (gelukkig) wel zelf niet rond maar die autocollectie van Assad, WTF zeg.
In de filmpjes die al passeerden van zijn kelder zag ik verschillende Ferrari's (355 F1, F40, F430), Lambo's, Astons, Audi R8, Bentley, RR, Cadillac
Zou me niet verbazen dat de meesten amper km op de teller hebben (if any)

Ik reed er nu (gelukkig) wel zelf niet rond maar die autocollectie van Assad, WTF zeg.
In de filmpjes die al passeerden van zijn kelder zag ik verschillende Ferrari's (355 F1, F40, F430), Lambo's, Astons, Audi R8, Bentley, RR, Cadillac
Zou me niet verbazen dat de meesten amper km op de teller hebben (if any)
F50 ;)

IMG_8171.jpeg

Welke BG’er heeft er een RR Sport voor zijn vrouw gekocht?

Ik ging zeggen een Morgan maar dat klopt niet met het feit dat er een O-plaat aan hangt want die 3Wheeler is veel jonger dan 30j. . Tenzij daar ooit nog een ouder model van was?

Terug
Bovenaan