Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Op de luchthaven gezien in ‘t geel, super kek bakkie!!Eerste keer dat ik de nieuwe R5 in het echt zie. Is nice.
![]()
Interieur van wat ik gezien heb ook echt cool. Vind ik oprecht cool karreke.Eerste keer dat ik de nieuwe R5 in het echt zie. Is nice.
![]()
Tof ding, doet ook een beetje denken aan wat Honda met de "e" gedaan heeft, moderne hommage aan een iconisch model (hoewel de R5 volgens mij veel meer een icoon is dan de Honda n600 waarnaar de "e" refereert).Eerste keer dat ik de nieuwe R5 in het echt zie. Is nice.
Ziet er leuk uit maar 36k vind ik wel veel geld voor wat het isEerste keer dat ik de nieuwe R5 in het echt zie. Is nice.
![]()
De honda E is een hommage aan de 1st gen civic ;-)Tof ding, doet ook een beetje denken aan wat Honda met de "e" gedaan heeft, moderne hommage aan een iconisch model (hoewel de R5 volgens mij veel meer een icoon is dan de Honda n600 waarnaar de "e" refereert).

Toevallig vandaag artikel gelezen dat er een 2e generatie in NL te koop staat.Vandaag voor het eerst in zeker 10 jaar nog eens een Daihatsu Copen in het wild gezien. Had in zijn plaats schrik dat die ging wegwaaien...
Anders wel tof die kleine roadsterkes maar ik pas er helaas langs geen kanten in![]()
Merde, hopelijk toch niet té veel (ik mag eind februari mijn Seal (enfin, die van mijn werkgever) in ontvangst nemen, en ik rijd niet graag met courante modellen rond)Ik zie tegenwoordig veel BYD, vooral dan het Seal model denk ik.
Best wel knappe wagen eigenlijk.
Merde, hopelijk toch niet té veel (ik mag eind februari mijn Seal (enfin, die van mijn werkgever) in ontvangst nemen, en ik rijd niet graag met courante modellen rond)
Zie ze ook heel vaak ondertussen. De SUV versie ook meer en meer. Vraag me af of het feit dat leasingbedrijven Tesla niet zo graag meer hebben deze daar niet van profiteert.Het viel gewoon op, deze week al stuk of 5 tegengekomen, elke dag wel eentje.
Mogelijks wel paar keer dezelfde gezien dezelfde regio.
Ik begin ze ook meer en meer te zien. Verkopen zullen ook wel gestegen zijn met de overheidspremie...Het viel gewoon op, deze week al stuk of 5 tegengekomen, elke dag wel eentje.
Mogelijks wel paar keer dezelfde gezien dezelfde regio.