"Ik reed terstraks rond en ik kwam tegen…"

Eerste keer dat ik de nieuwe R5 in het echt zie. Is nice.

zr8cIe0.jpeg

Tof ding, doet ook een beetje denken aan wat Honda met de "e" gedaan heeft, moderne hommage aan een iconisch model (hoewel de R5 volgens mij veel meer een icoon is dan de Honda n600 waarnaar de "e" refereert).

XoMsVtN.jpeg

Deze nog gezien in Mexico city paar weken geleden toen ik er was (was toevallig net tijdens het F1 weekend daar) had ook Lewis hamilton z'n nummer op de motorkap.

Laatst bewerkt:

zr8cIe0.jpeg
Ziet er leuk uit maar 36k vind ik wel veel geld voor wat het is
Zal ongetwijfeld goed scoren als bedrijfswagen maar een particulier die in dat segment gaat shoppen voor een tweede gezinswagentje zal toch een bovengemiddeld dikke portefeuille moeten hebben.

Tof ding, doet ook een beetje denken aan wat Honda met de "e" gedaan heeft, moderne hommage aan een iconisch model (hoewel de R5 volgens mij veel meer een icoon is dan de Honda n600 waarnaar de "e" refereert).
De honda E is een hommage aan de 1st gen civic ;-)
7-FC60-D31-4-A4-F-4-C2-D-B595-02-ED119863-FC.webp

R5 vind ik ook de max en wou er naar gaan kijken.
Maar nu de premie weg is en ik mss v d vrijstelling van jaarlijkse tax gespaard blijf toch maar uit mn hoofd zetten😅
Dan ook de kinderziektes afwachten enz... en het feit dat er nog geen problemen met de batterijpacks v de E gemeld zijn .
Range v d grotere accu R5 zou dan wel een plus zijn.

Die autootjes zoals de E en R5 zijn volgens mij wat we nodig hebben om nog een deel mensen elektrisch te laten rijden. Het merendeel van de elektrische auto's is niet bijzonder mooi en vooral eenheidsworst. Die retro-modellen zijn dan weer een aangename verschijning. Er mogen dat gerust nog meer merken doen.

Vandaag voor het eerst in zeker 10 jaar nog eens een Daihatsu Copen in het wild gezien. Had in zijn plaats schrik dat die ging wegwaaien...
Anders wel tof die kleine roadsterkes maar ik pas er helaas langs geen kanten in :D

Vandaag voor het eerst in zeker 10 jaar nog eens een Daihatsu Copen in het wild gezien. Had in zijn plaats schrik dat die ging wegwaaien...
Anders wel tof die kleine roadsterkes maar ik pas er helaas langs geen kanten in :D
Toevallig vandaag artikel gelezen dat er een 2e generatie in NL te koop staat.
Ik denk eigenlijk wel dat die leuk rijden.
m1ayst7bo0rr_480.jpg

Merde, hopelijk toch niet té veel (ik mag eind februari mijn Seal (enfin, die van mijn werkgever) in ontvangst nemen, en ik rijd niet graag met courante modellen rond)

Het viel gewoon op, deze week al stuk of 5 tegengekomen, elke dag wel eentje.

Mogelijks wel paar keer dezelfde gezien dezelfde regio.

Het viel gewoon op, deze week al stuk of 5 tegengekomen, elke dag wel eentje.

Mogelijks wel paar keer dezelfde gezien dezelfde regio.
Zie ze ook heel vaak ondertussen. De SUV versie ook meer en meer. Vraag me af of het feit dat leasingbedrijven Tesla niet zo graag meer hebben deze daar niet van profiteert.

Wel jammer dat net zoals Tesla het allemaal eenheidsworst is.

Terug
Bovenaan