"Ik reed terstraks rond en ik kwam tegen…"

1000013834.jpg

Citroën XM bestaat ook :) persoonlijk vind ik dat niet het mooiste, maargoed, sommigen zijn daar wel fan van, zeker ivm hun luchtvering.
Hydropneumatische vering héé…geen luchtvering . ;)
In principe veert die op een stikstof kussen en dat stikstof wordt samengedrukt door olie . (Die befaamde groene bollen )

Vandaag ook een sportieve corvet gezien denk ik was in ieder geval een model dat ik nog niet gezien had zo echt een sportwagen model
Was wel een buitenlandse nr plaat .

Laatst bewerkt:
Hydropneumatische vering héé…geen luchtvering . ;)
In principe veert die op een stikstof kussen en dat stikstof wordt samengedrukt door olie . (Die befaamde groene bollen )

Vandaag ook een sportieve corvet gezien denk ik was in ieder geval een model dat ik nog niet gezien had zo echt een sportwagen model
Was wel een buitenlandse nr plaat .
Zal dan wel C8 zijn. Ziet er véél meer uit als een Europese sportwagen dan voorgaande modellen.
C7 ook al wel, maar dit had nog wel een "klassiekere" Corvette-lijn.

En vandaag op ongeveer hetzelfde punt, en ja hoor alweer in de file... een Lamborghini Huracan STO.
Ze komen allemaal nog eens buiten voor de winterse periode aanbreekt!

In mijn Facebook feed kom ik nu een hoop carspotter posts tegen, nagenoeg allemaal van Knokke. Niet te doen wat daar allemaal al te zien geweest is de voorbije week: McLaren Senna, AMG One, Valkyrie, F40... en ga zo maar door..

Ik reed niet rond en het was niet "terstraks", maar ik liep wel rond op een beurs in Brussels Expo voor het werk voorbije woensdag.

Daar was een Tesla-stand waar de (beruchte) Cybertruck te bezichtigen was. Jammer genoeg mocht je er niet in gaan zitten.

Zou er zelf niet mee willen rondrijden (content van MY), maar het heeft wel iets stoer/futuristisch. :)

cybertruck-front.jpg

cybertruck-back.jpg

Terug
Bovenaan