Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nog altijd aan het wachten tot mijne gebouwd wordt

Hem weer opeen frommelen zal sneller gaan!Nog altijd aan het wachten tot mijne gebouwd wordt![]()

De Porsche is wel de goedkoopste auto waar ik ooit mee gereden heb!Hem weer opeen frommelen zal sneller gaan!![]()
Citroën XM bestaat ookGepersonaliseerde nummerplaat "XM", geen BMW maar wel een Citroën![]()
persoonlijk vind ik dat niet het mooiste, maargoed, sommigen zijn daar wel fan van, zeker ivm hun luchtvering.Dat weet ik, was ook dat model maar had het dan eerder op de BMW-versie verwacht.Citroën XM bestaat ookpersoonlijk vind ik dat niet het mooiste, maargoed, sommigen zijn daar wel fan van, zeker ivm hun luchtvering.
Hydropneumatische vering héé…geen luchtvering .Citroën XM bestaat ookpersoonlijk vind ik dat niet het mooiste, maargoed, sommigen zijn daar wel fan van, zeker ivm hun luchtvering.

Zal dan wel C8 zijn. Ziet er véél meer uit als een Europese sportwagen dan voorgaande modellen.Hydropneumatische vering héé…geen luchtvering .
In principe veert die op een stikstof kussen en dat stikstof wordt samengedrukt door olie . (Die befaamde groene bollen )
Vandaag ook een sportieve corvet gezien denk ik was in ieder geval een model dat ik nog niet gezien had zo echt een sportwagen model
Was wel een buitenlandse nr plaat .
Yep was dus de C8 .(heb hem opgezocht op google )Zal dan wel C8 zijn. Ziet er véél meer uit als een Europese sportwagen dan voorgaande modellen.
C7 ook al wel, maar dit had nog wel een "klassiekere" Corvette-lijn.
Er is iets te doen in KnokkeEn vandaag op ongeveer hetzelfde punt, en ja hoor alweer in de file... een Lamborghini Huracan STO.
Ze komen allemaal nog eens buiten voor de winterse periode aanbreekt!

Nu je het zegt!Er is iets te doen in Knokke![]()