Ahja, dat zal Ivan Sonck wel geweest zijn.Daarstraks in haaltert matgrijze bmw m ?? Weet ik niet ,zwaar beestje in alle geval.
Nrplaat "sonck" dus kan vermoeden wie dat was![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ahja, dat zal Ivan Sonck wel geweest zijn.Daarstraks in haaltert matgrijze bmw m ?? Weet ik niet ,zwaar beestje in alle geval.
Nrplaat "sonck" dus kan vermoeden wie dat was![]()
Moest het een andere zijn, dan was het pas een spot!M3 touring comp, G reeks. Toch de ideale wagen als je het mij vraagt
Kon er wel vrij goed langs blijven na de lichten. Absurde hoeveelheden koppel helpt wel![]()
Ah juist, die E46 touring is nooit verder dan concept geraakt zekerMoest het een andere zijn, dan was het pas een spot!

SmaakvolGisteren een Tesla Model X gezien die precies in vanta black was gewrapt. Echt raar om te zien. En de chrome accenten waren in het goud gedaan.

Smaakvol![]()
Ik had dezelfde reactieSmaakvol![]()

Doet me denken aan van die auto Youtubers zoals Tavarish die echt een walgelijke stijl (of gebrek aan stijl) hebben en (bijna) elke wagen in hun klauwen verpesten en reduceren tot een belachelijke johnnybak. Zo van dat goud overal tegenaan kletsen.Gisteren een Tesla Model X gezien die precies in vanta black was gewrapt. Echt raar om te zien. En de chrome accenten waren in het goud gedaan.

Ook op ne gewone Lotus is dat knap:![]()
Al zal het op een Vantablack Model X misschien wat minder mooi zijn.
Die is later dan naar Antwerpen gekomen. Ook gezien!Grijze Ferrari 488 op de E19 tussen Mechelen en Machelen.

911 blijft toch het dingetje.
Ik heb net in Merelbeke een zwarte Tesla X gezien met gouden accenten op, is precies een trend. Was wel gewoon zwart.Gisteren een Tesla Model X gezien die precies in vanta black was gewrapt. Echt raar om te zien. En de chrome accenten waren in het goud gedaan.
De mijne was misschien niet vanta black, maar hij was weel heel zwart, en mat. Het zal wel dezelfde geweest zijn.Ik heb net in Merelbeke een zwarte Tesla X gezien met gouden accenten op, is precies een trend. Was wel gewoon zwart.
Die model X in Vanta black heb ik ook wel al eens zien rijden in Wetteren, maar was zonder gouden accenten.
Iets zegt me dat ge niet gewoon thuis door het raam aan het kijken waart3 RIVIAN (1 gewone, 2 pick-up)
Aston DBX waarvan 1x 707
Ferarri F90
RR Phantom
Porsche's met de vleet, ook de 918