"Ik reed terstraks rond en ik kwam tegen…"

M3 touring comp, G reeks. Toch de ideale wagen als je het mij vraagt :)

Kon er wel vrij goed langs blijven na de lichten. Absurde hoeveelheden koppel helpt wel :D

IMG_9148.jpeg

Op de lokale voetbalploeg :love:

Gisteren een Tesla Model X gezien die precies in vanta black was gewrapt. Echt raar om te zien. En de chrome accenten waren in het goud gedaan.

Gisteren een Tesla Model X gezien die precies in vanta black was gewrapt. Echt raar om te zien. En de chrome accenten waren in het goud gedaan.
Doet me denken aan van die auto Youtubers zoals Tavarish die echt een walgelijke stijl (of gebrek aan stijl) hebben en (bijna) elke wagen in hun klauwen verpesten en reduceren tot een belachelijke johnnybak. Zo van dat goud overal tegenaan kletsen. :puke:

Op een parking op een bedrijventerrein in het Genkse, 3 Urus (Urussen ?) naast elkaar.
Zaken gaan nog goed in sommige sectoren.

En wat later op de snelweg zo'n nieuwe Range rover , ferm bakske. Speciale achterkant.
En bij het terugrijden een RS6 die het kot opentrok toen ie me passeerde. Die sound , ...:music:

Ik heb net in Merelbeke een zwarte Tesla X gezien met gouden accenten op, is precies een trend. Was wel gewoon zwart.

Die model X in Vanta black heb ik ook wel al eens zien rijden in Wetteren, maar was zonder gouden accenten.

Ik heb net in Merelbeke een zwarte Tesla X gezien met gouden accenten op, is precies een trend. Was wel gewoon zwart.

Die model X in Vanta black heb ik ook wel al eens zien rijden in Wetteren, maar was zonder gouden accenten.
De mijne was misschien niet vanta black, maar hij was weel heel zwart, en mat. Het zal wel dezelfde geweest zijn.

Terug
Bovenaan