"Ik reed terstraks rond en ik kwam tegen…"

Vandaag ook richting Ring geweest. Idd zoals hierboven ziet ge daar idioot veel rond rijden. De nieuwe GT3 RS voor’t uitkiezen. Zeker 4-5 verschillende combinaties gezien. Verder Mclaren 620 en 720 spider, Ferrari 812 en 488, ontelbare M2-3-4’s, KTM X bow, AMG’s en ook wel een paar schoon Lotus’kes zoals ne Exige 410 sport 😍

En Renault talisman met de nummerplaat…
TALISMAN. Dan ben je een echte talismanfan.
Misschien iemand van een Renault garage?
Bij mijn weten rijd er ook zo een MEGANE rond.
En bij Volvo heb je ook de platen V40, V60, XC60 en XC90 rondrijden. Misschien ook wel meer, maar deze heb ik zelf al gezien.

BMW-iX-M60_0007_P90464063_highRes_bmw-ix-m60-05-2022.jpg

Zo eentje, BMW ix M60

Was wel knap voituurtje

Voor het eerst "in het wild" een i7 zien rijden. Toch een stuk minder elegant dan de ICE 7-reeks van de laatste generatie.

Voor het eerst "in het wild" een i7 zien rijden. Toch een stuk minder elegant dan de ICE 7-reeks van de laatste generatie.
Ik ben die nu al een paar keer tegengekomen in het wild en op de parking bij de bmw garage. Ik ga nog tijd nodig hebben om er aan te wennen. Het design van de vorige generatie staat mij ook meer aan.

Waarom only at Knokke? Genoeg plaatsen in België waar je zoiets zou kunnen tegenkomen.
Omdat ge daar de ene na de andere Bentley en Aston Martins en Ferrari's tegenkomt. Eerste keer voor mij dat ik die Bentley tegenkwam en ook gelijk de eerste keer die Bentley suv. Die was ook niet mis vond ik.

En ook een Jaguar E type in crème kleur, in zo'n toonzaal. Moet eentje van de sixties of seventies geweest zijn. Manmanman, dat was nu eens een echte dreamcar.

Foto:
Jaguar-E-Type-Cabrio-grijs-.jpg

Deze was het dus in een crème kleur :drool:

Omdat ge daar de ene na de andere Bentley en Aston Martins en Ferrari's tegenkomt. Eerste keer voor mij dat ik die Bentley tegenkwam en ook gelijk de eerste keer die Bentley suv. Die was ook niet mis vond ik.

En ook een Jaguar E type in crème kleur, in zo'n toonzaal. Moet eentje van de sixties of seventies geweest zijn. Manmanman, dat was nu eens een echte dreamcar.

Foto:

In Latem en Brasschaat kom je die ook regelmatig tegen. Gisteren toevallig nog een groene E-type tegengekomen in de buurt van Latem.

Foto:

Afhankelijk van het bouwjaar en exacte model, is een E-type eigenlijk niet zo extreem duur hoor. Volledig gerestaureerde Series 3 V12 zit op 85k€
https://www.oldtimerfarm.be/nl/collectiewagen-te-koop/6565/jaguar-e-type-series-3-v12-73.php#

Ik houd het wel op een droomwagen. Duur is relatief natuurlijk. Maar diegene die je daar linkt, dat was hem qua kleuren. Een ware beauty in t echt
Ja, prijs is relatief, maar in diezelfde prijsklasse gaat ge een 964 Targa vinden bvb. Bij Ferrari zit ge dan naar ne 328 te kijken. En zelfs een VW T1 met juiste spec zit in die prijsklasse (of duurder). Ook cool he, maar de e-type is voor zijn segment gezien eigenlijk echt nog betaalbaar (behalve een paar specifieke uitzonderingen).

Afhankelijk van het bouwjaar en exacte model, is een E-type eigenlijk niet zo extreem duur hoor. Volledig gerestaureerde Series 3 V12 zit op 85k€
https://www.oldtimerfarm.be/nl/collectiewagen-te-koop/6565/jaguar-e-type-series-3-v12-73.php#
Dat is dan ook niet de 'juiste' , of echt dure, E-type, want die is niet zo mooi (dat is de facelift). De originele versie wordt algemeen veel mooier gevonden, en is dan ook meer waard.

De duurste zijn de 1 1/2 series (S1.5), nog het uiterlijk van de originele versie maar wel al de uitrusting van de nieuwe serie, bouwjaar grotendeels 1968 dacht ik. Daar zijn er ook gewoon niet zo veel van.

Dit is een cabrio uit 1968
en een coupé

Terug
Bovenaan