"Ik reed terstraks rond en ik kwam tegen…"

Jongens ik kom ook even uit m'n boerenhol in Limburg naar Antwerpen om de madam ten huwelijk te vragen, WTF rijdt hier allemaal rond gvd?!?!?! Ik voel mij precies in Londen.

Jongens ik kom ook even uit m'n boerenhol in Limburg naar Antwerpen om de madam ten huwelijk te vragen, WTF rijdt hier allemaal rond gvd?!?!?! Ik voel mij precies in Londen.
Hoe verloopt de zoektocht naar ne 911 als 2e auto naast uw 500pk 5-reeks? :p

Also... Proficiat! (Ik ga er FF van uit dat ze ja zegt!)

Laatst bewerkt:
Enkel op de Porsche, of ook op de aanzoek? :D
Ik stond dan ook nog eens langs dit geparkeerd, een voorteken!

N2DyO02.jpeg

Ik stond dan ook nog eens langs dit geparkeerd, een voorteken!

N2DyO02.jpeg
Ineens 992 gaan he! :D
Het moet wel gezegd, de combinatie Targa en GTS moet zowat het beste zijn dat je kan vinden bij Porsche. Wat me nu specifiek wel opvalt bij deze: Alles is zo zwart, dat het enorm opvalt dat uw banden eigenlijk bruin zijn :P

Ineens 992 gaan he! :D
Het moet wel gezegd, de combinatie Targa en GTS moet zowat het beste zijn dat je kan vinden bij Porsche. Wat me nu specifiek wel opvalt bij deze: Alles is zo zwart, dat het enorm opvalt dat uw banden eigenlijk bruin zijn :p
Ja, eerste wat ik dacht was dat die wel wat van die bandenpolish kan gebruiken :p

Weer een dagje bij de Nurburgring geweest. Natuurlijk weer belachelijk veel schoons. Het aantal Porsche/m2 moet toch bijna gelijk zijn aan de Porsche Fabriek denk ik. 30% van de wagens ofzo zijn Porsche.

Meest opvallende: Een Knalgele Ford Fiesta ST, alles geel, (zelfs velgen) nummerplaat Banana.

Weer een dagje bij de Nurburgring geweest. Natuurlijk weer belachelijk veel schoons. Het aantal Porsche/m2 moet toch bijna gelijk zijn aan de Porsche Fabriek denk ik. 30% van de wagens ofzo zijn Porsche.

Meest opvallende: Een Knalgele Ford Fiesta ST, alles geel, (zelfs velgen) nummerplaat Banana.
Dat is gewoon omdat Porsche "relatief betaalbare" auto's maken die héél goed zijn op circuit. En dat ook al decennia lang doet.
Een 996 of 997 zijn nog steeds heel erg goed op circuit, als je bvb een Ferrari uit dat tijdperk op circuit gaat rijden, dan betaal je u blauw om die draaiende te houden... Het blijft gewoon het enige betaalbare "sportwagen"-merk (tracktoys even vergeten) en daarom zie je ze zo vaak rijden in verhouding met de directe concurrentie.
Fiesta ST lijkt me trouwens wel fun op circuit :D

Volgens mij is dat een focus 😊

Dat is gewoon omdat Porsche "relatief betaalbare" auto's maken die héél goed zijn op circuit. En dat ook al decennia lang doet.
Een 996 of 997 zijn nog steeds heel erg goed op circuit, als je bvb een Ferrari uit dat tijdperk op circuit gaat rijden, dan betaal je u blauw om die draaiende te houden... Het blijft gewoon het enige betaalbare "sportwagen"-merk (tracktoys even vergeten) en daarom zie je ze zo vaak rijden in verhouding met de directe concurrentie.
Fiesta ST lijkt me trouwens wel fun op circuit :D
Feit. Als mijn budget ooit zo ver reikt zou ik ook meteen naar een Porsche grijpen als tracktoy.

Ik dacht het hier al gepost te hebben, maar in Dilbeek rijdt er hier nen donkerblauwe audi A3, met de gegeerde plaque 'ALPHA'

Zal er wel snel mee moeten geweest zijn tussen al die andere Alpha mannekes met een dikke caisse (om hun klein pietje te verdoezelen) :unsure:

Ik dacht het hier al gepost te hebben, maar in Dilbeek rijdt er hier nen donkerblauwe audi A3, met de gegeerde plaque 'ALPHA'

Zal er wel snel mee moeten geweest zijn tussen al die andere Alpha mannekes met een dikke caisse (om hun klein pietje te verdoezelen) :unsure:
Die zijn vorige auto was waarschijnlijk een Alpha romeo

Terug
Bovenaan