Ik heb een female video game characters quiz in elkaar gestoken...

jehowi

Member
En vroeg me af of er hier een paar vrijwilligers zijn om hem eens uit te proberen. Lijkt me wel eens tof om te zien hoe het met je videogamekennis gesteld is. Ik kreeg ook van een andere gebruiker te horen dat twee afbeeldingen niet zichtbaar waren, doch bij mij zijn ze wel zichtbaar. Feedback is altijd welkom. Ik heb me hier in ieder geval mee geamuseerd.

On a side note: Ik haalde 72/100.

 
13 en 28 zijn idd niet zichtbaar. Ik heb geen namen ingevuld, want ken er toch te weinig. soms weet ik wel van welk spel ze zijn, maar dan nog ken ik de naam niet dus heeft het weinig nut voor mij.
 
13 en 28 zijn idd niet zichtbaar. Ik heb geen namen ingevuld, want ken er toch te weinig. soms weet ik wel van welk spel ze zijn, maar dan nog ken ik de naam niet dus heeft het weinig nut voor mij.
Het probleem is dat wat 13 en 28 voor jou zijn, niet dezelfde afbeeldingen zijn voor anderen. Zou je eens op end quiz kunnen klikken en me zeggen welke afbeeldingen niet zichtbaar waren? Dan kan ik ze vervangen.
 
Het probleem is dat wat 13 en 28 voor jou zijn, niet dezelfde afbeeldingen zijn voor anderen. Zou je eens op end quiz kunnen klikken en me zeggen welke afbeeldingen niet zichtbaar waren? Dan kan ik ze vervangen.
Kate Walker (Syberia)
Liara T'soni (Mass Effect)
 
ik krijg het icoontje van een gebroken file, maar als ik het rechtsklik en `open in new tab` pak dan opent het wel in die nieuwe tab. Misschien de afmetingen? Kan ook afhangen van de browser.
 
ijimTXr.png


:( ik ben geen echte gamer meer
 
Ik neem aan dat je RPG's bedoelt, want anime-personages zitten er volgens mij niet in, tenzij er een anime van een videogame werd gemaakt. Ik weet dat bvb. Final Fantasy wel wat anime-versies heeft, en Persona.
Tifa en Aeris kende ik :D
 
Hier werkt die Quiz niet :unsure:
Als ik iets invul is er niks om naar de volgende vraag te gaan

maar ik ben helemaal niet meer mee met de gaming industrie dus er is geen topplaats verloren gegaan aan mij
 
En vroeg me af of er hier een paar vrijwilligers zijn om hem eens uit te proberen. Lijkt me wel eens tof om te zien hoe het met je videogamekennis gesteld is. Ik kreeg ook van een andere gebruiker te horen dat twee afbeeldingen niet zichtbaar waren, doch bij mij zijn ze wel zichtbaar. Feedback is altijd welkom. Ik heb me hier in ieder geval mee geamuseerd.

On a side note: Ik haalde 72/100.

ge haalde 72/100 oop uwen eigen quiz?

ik heb maar 23/100 gehaald. Er waren er wel flink wat die ik kende van zien maar niet op de naam kon komen
 
Laatst bewerkt:
ge haalde 72/100 oop uwen eigen quiz?

ik heb maar 23/100 gehaald. Er waren er wel flink wat die ik kende van zien maar niet op de naam kon komen
Tuurlijk. Als je 100/100 moet halen op een quiz die je zelf maakt, dan moet je puur van je eigen algemene kennis uitgaan. Dat zou niet de bedoeling mogen zijn als je daarmee heel wat goede personages mist die je zelf niet kent. Er zijn veel goede vrouwelijke game-personages die ik niet ken, of games die ik (nog) niet gespeeld heb.
Als iemand een echte quiz organiseert waar quizploegen aan deelnemen, dan gaat de quizmaster toch ook niet alle antwoorden uit zijn hoofd kennen neem ik aan.
 
Hier werkt die Quiz niet :unsure:
Als ik iets invul is er niks om naar de volgende vraag te gaan

maar ik ben helemaal niet meer mee met de gaming industrie dus er is geen topplaats verloren gegaan aan mij
Ik neem aan dat je op play quiz geduwd hebt? Als je het juiste antwoord invult, gaat hij vanzelf naar de volgende. Weet je het niet, dan kun je op het pijltje naar rechts/links klikken om naar de volgende afbeelding te gaan. Als je denkt dat je het juiste antwoord hebt ingevuld en hij gaat niet verder, dan is de naam niet juist. Hij pakt zowel de voornaam als de achternaam aan van de personages.

quiz.png
 
Terug
Bovenaan