Ik heb een female video game characters quiz in elkaar gestoken...

Antwoorden worden vanzelf gevalideerd als ze juist zijn.
Zoals ik al zei, als het niet correct is, wordt het niet gevalideerd. Er is geen "valideerknop", omdat je gewoon de juiste naam moet schrijven en dan valideert hij vanzelf. Als je een naam schrijft en er gebeurt niks, dan is je antwoord fout.
 
En moet ik dan 15 minuten wachten als ik het niet weet ofwa dan, er is zelf geen skip knop
Er zijn er zelfs twee. Zie eerder in dit topic. Ik heb het net op GSM geprobeerd, en het eerste wat ik zie als ik op "play quiz" klik, zijn twee woorden in koeienletters: NEXT en PREVIOUS. Als je het op PC doet, zijn er zelfs twee knoppen waarmee je kunt skippen en teruggaan, en in dit topic werd het ook al besproken. It's not rocket science...
 
Laatst bewerkt:
Er zijn er zelfs twee. Zie eerder in dit topic. Ik heb het net op GSM geprobeerd, en het eerste wat ik zie als ik op "play quiz" klik, zijn twee woorden in koeienletters: NEXT en PREVIOUS. Als je het op PC doet, zijn er zelfs twee knoppen waarmee je kunt skippen en teruggaan, en in dit topic werd het ook al besproken. It's not rocket science...
Hier niet bro, meerdere keren geprobeerd

2u2RpVQ.jpg
 
Ik neem aan dat je op play quiz geduwd hebt? Als je het juiste antwoord invult, gaat hij vanzelf naar de volgende. Weet je het niet, dan kun je op het pijltje naar rechts/links klikken om naar de volgende afbeelding te gaan. Als je denkt dat je het juiste antwoord hebt ingevuld en hij gaat niet verder, dan is de naam niet juist. Hij pakt zowel de voornaam als de achternaam aan van de personages.

quiz.png
Op mobiel ziet dat er zo niet uit, niet aan
Gedacht om te swipen op de foto, marcheerde dus wel. :)
 
Da swipen lukt hier van geen kanten, ik heb gelijk ne zot liggen swipen en maar tot foto 5 geraakt met continu te swipen op 3 minuten tijd ...

Heel soms pakt ie dat ge ziet dat ge een swipe beweging aan het doen zijt, en met heel veel chance swipet hij effectief

Deze site is a hard pass voor mij, en de paar characters die ik tegen kwam ken ik toch niet...

Chung li zit er toch in hoop ik?

Ik swipe sneller 200 keer op tinder dan 5 fotos hier :unsure:
 
Da swipen lukt hier van geen kanten, ik heb gelijk ne zot liggen swipen en maar tot foto 5 geraakt met continu te swipen op 3 minuten tijd ...

Heel soms pakt ie dat ge ziet dat ge een swipe beweging aan het doen zijt, en met heel veel chance swipet hij effectief

Deze site is a hard pass voor mij, en de paar characters die ik tegen kwam ken ik toch niet...

Chung li zit er toch in hoop ik?

Ik swipe sneller 200 keer op tinder dan 5 fotos hier :unsure:
Probeert eens op pc he :d
 
28%. Bij meer dan de helft kende ik het spel, maar die namen... :L

Wel raar dat er iemand 100 haalt. Bij één van de afbeeldingen was de link kapot. Beetje moeilijk te raden. XD

2% is wel heel weinig. Lara Croft zit ertussen, die quasi de helft van de westerlingen wel kent. :p
 
Terug
Bovenaan