Ik heb/ben nog nooit... (vul aan)

Waarschijnlijk niet echt normaal maar als ik de kans zou hebben dat zou ik het doen.
De kans dat het gaat gebeuren is heel klein want ik heb gene 'insert pk-bak die 300 aankan' en dan zou het nog op een verantwoorde manier moeten gebeuren. In Duitsland bv op een stuk zonder snelheidslimiet.
Ge overschat dat gevoel. Dat gaat allemaal zo snel dat ge kapotstresst aan het stuur. Eigenlijk is daar niet veel leuk aan, het "leuke stuk" stopt echt wel ergens bij 250 ofzo alles erboven is gewoon stressen.

Dan rij je beter eens een paar keer op circuit (waar je voor alle duidelijkheid niet in de buurt komt van 300km/u). Veel leuker.

Ik heb nog nooit Thuis, een star wars film, een lord of the rings film of een Harry Potter film gezien. En ik had vroeger een DVD collectie van meer dan 1000 films (allemaal gezien).

Ik heb nog nooit een terugbetaling die mij eigenlijk niet toekomt niet gemeld aan de webshop.

Zie dit:
https://www.beyondgaming.be/threads/je-ergernissen-van-vandaag.24/post-857862

Of korter gezegd: ik heb nog nooit een onterechte terugbetaling zomaar laten passeren...

Nu ben ik wel eens benieuwd naar de 'eerlijke' reacties...
Eerlijk? Bovenstaande nog nooit voor gehad maar ..

In de winkel als de kassierster iets fout scant en ik daardoor minder moet betalen, dan zeg ik daar niks van. Dat is op rekening van de supermarktketen.

Als ze (of hij) te veel geld teruggeeft, dan zeg ik dat wel altijd en geef ik dit terug.

Ze verdienen al niet veel geld, en als de kassa niet klopt, moeten ze dit ook nog eens bijleggen (dat wordt nageteld). Dat de supermarktketen hun eindbalans niet klopt (die klopt nooit, die marges zijn ingecalculeerd), daar lig ik eigenlijk niet wakker van.

Ik heb nog nooit Thuis, een star wars film, een lord of the rings film of een Harry Potter film gezien. En ik had vroeger een DVD collectie van meer dan 1000 films (allemaal gezien).
Denk dat ik al die films van al die reeksen thuis al minstens 3-4 keren heb gezien :unsure:

Op internet vind je filmpjes met manieren om het op te lossen.
Mij lukt het zelfs dan amper maar hey ik spoor niet goed.
:crazy:
Er bestaan zelfs toolkes op't internet waarbij je ingeeft hoe je kubus eruit ziet (dus veel werk om alle kleuren van alle vakjes in te geven) om dan met 1 druk op de knop de kortst mogelijke stappen geeft om de kubus op te lossen.

heb een paar jaar geleden eens ene gekocht (toen corona begon) en het na 3 maanden opgegeven. heb nu ook niet zoveel tijd ingestoken.
dan met dat toolke in 5-6 stappen of zo opgelost :p

Terug
Bovenaan