Ik heb/ben nog nooit... (vul aan)

Iedereen haat zo'n verplicht nummerke.

Het toppunt uit mijn carrière betreffende dat soort nutteloze meetings, was die keer bij Argenta Bank, dat de helft van de zaal na 2 uur meeting over de goeie cijfertjes, letterlijk een dutje deed (sommige lagen echt dus te snurken - letterlijk te nemen), terwijl de CIO voor hun neus stond. En die mens maar blijven gas geven en maar blijven met ne smile de cijferkes presenteren. :rofl:

Ik was nog half wakker (met moeite), maar ik dacht toen echt: Kerel I do not give a fuck and letterlijk niemand van het personeel / de werknemers kan het enige reet schelen, wat je allemaal vol trots aan het orakelen bent. Dat zie je zelf toch ook?

Toch een mooie job dat die mens heeft of had. :tongue:

Die meeting (als je dat een meeting kan noemen) heeft exact 4 uur geduurd toen, zonder enige pauze, allemaal mooi op een stoeltje, dat was er over
Bah ik heb zo nog vroeger meetings gehad na ne vroegen. Dan ben je op van rond 5h 's morgens, een shift gewerkt, en ineens moet je 2h stil zitten op ne stoel. Ja dan wordt het ook soms lastig :lol:

Ik heb nog nooit een terugbetaling die mij eigenlijk niet toekomt niet gemeld aan de webshop.

Zie dit:
https://www.beyondgaming.be/threads/je-ergernissen-van-vandaag.24/post-857862

Of korter gezegd: ik heb nog nooit een onterechte terugbetaling zomaar laten passeren...

Nu ben ik wel eens benieuwd naar de 'eerlijke' reacties...
Geen idee meer of ik dat op die manier al heb meegemaakt. Moest ik dat ook voorhebben bij een bol.com of iets dergelijks, dan zou ik het ook gewoon laten passeren, denk ik.

Als ik dat IRL voorheb bij een bakker of iets dergelijks, of bv. in ons bedrijfsrestaurant (dat ze iets te weinig aanrekenen bijvoorbeeld), dan zeg ik dat altijd wel.

Hangt ook soms wel van de situatie af. Ooit op vakantie iets gaan eten op een terras. Rekening gevraagd die maar niet kwam, nog een 2e keer gevraagd, een 3e keer, ... dat bleef maar duren. Uiteindelijk kwam de rekening, maar die was niet correct (te weinig aangerekend). Dan ga ik daar ook niets meer van zeggen hoor, gewoon betaald en weggegaan.

Ik heb nog nooit meegedaan aan een georganiseerde speeddate (principe kort gesprekje en doorschuiven naar de volgende tafel wanneer het belletje gaat)

Dit zo hard. Altijd confronterend als ik met mijn dochter een vrouwen toilet binnenstap.
Confronterend? Daar heb ik (15 jaar geleden ondertussen) nooit bij stilgestaan toen mijn dochter nog in de pampers zat. Je verzorgt haar dan daar waar het kan. Kan me niet herinneren daar ook maar enige vreemde reactie op te hebben gekregen. Integendeel zo'n baby is een vrouwenmagneet :) ;)

Toch 1 keer aangesproken geweest door een vrouw dat ik beter moest opletten en dat dit enkel voor vrouwen was.

Uiteraard is dit zeldzaam maar het komt wel voor hoor.
Dan zou ik haar daar op aanspreken. Zowel vanuit mannelijk standpunt als vrouwelijk, mocht ik iemand dat horen zeggen tegen een man.

Toch 1 keer aangesproken geweest door een vrouw dat ik beter moest opletten en dat dit enkel voor vrouwen was.

Uiteraard is dit zeldzaam maar het komt wel voor hoor.
Die veronderstelde zomaar uw gender?!

giphy.webp

Dan zou ik haar daar op aanspreken. Zowel vanuit mannelijk standpunt als vrouwelijk, mocht ik iemand dat horen zeggen tegen een man.
Mijn antwoord zou zijn geweest: 'ik begeleid iemand die als vrouw geboren is die niet zelfstandig kan lopen. Maar als jij die taak even wilt overnemen, be my guest'... terwijl ik naar mijn baby dochter zou knikken. Wat voor een bekrompen mentaliteit is me dat. Nu, ik denk dat zo'n reactie wel heeeeeel zeldzaam zal zijn.

Terug
Bovenaan