Ik heb/ben nog nooit... (vul aan)

Oh ik heb er nog eentje

Ik heb nog nooit een horloge gedragen voor 'echt'. Dus wel aangedaan om te zien hoe het was, maar nooit echt gedragen in het dagelijkse.

edit: als kind vond ik het irritant en sindsdien hebben ze imo geen nut meer.

Ik wou zeggen ik heb nog nooit corona gehad maar deze week heb ik het dus wel gehad :(
Want ik wil wel eens weten of ik in een minderheid of meerderheid zat.

EDIT dan maar louter hypothetisch -> "ik heb nog nooit corona gehad"

Dit zo hard. Altijd confronterend als ik met mijn dochter een vrouwen toilet binnenstap.
Nooit zo ervaren, gelukkig. Het is niet dat je een vrouwenkleedkamer binnenstapt hé. Niemand moet daar flauw over doen.

Een nieuwe:

Ik heb nog nooit in mijn pyama/kamerjas van thuis uit zitten werken (tijdens de gebruikelijke werkuren)

Ik heb nog nooit 300 per uur gereden met een auto.
Dat gevoel van snelheid lijkt me geweldig.
Want dat is iets normaal / dat veel mensen al hebben gedaan?
300 is al heel uitzonderlijk hoor, dan moet ge überhaupt al een auto hebben die dat haalt, laat staan dat ge het ook kunt doen ...

Want dat is iets normaal / dat veel mensen al hebben gedaan?
300 is al heel uitzonderlijk hoor, dan moet ge überhaupt al een auto hebben die dat haalt, laat staan dat ge het ook kunt doen ...
Waarschijnlijk niet echt normaal maar als ik de kans zou hebben dat zou ik het doen.
De kans dat het gaat gebeuren is heel klein want ik heb gene 'insert pk-bak die 300 aankan' en dan zou het nog op een verantwoorde manier moeten gebeuren. In Duitsland bv op een stuk zonder snelheidslimiet.

Ik heb zelfs nog nooit 200 km/u gereden. Met mijn eerste auto'ke toen ik 18 was was ik nog zo zot om dat eens te proberen in België. Maar dat bakske kon niet sneller dan een dikke 195 omdat die amper 100pk had.

En dan heb ik nu een bak met veel meer pk's en zou die makkelijk 220 moeten halen, heb ik er nog nooit meer dan 170 mee gereden :p
kzou eens naar Duitsland moeten trekken :)

Ik heb nog nooit 300 per uur gereden met een auto.
Dat gevoel van snelheid lijkt me geweldig.

vorige zomer is 280 getikt toen k met ne amg op stap was. Echt genieten als bestuurder is da ni vind ik persoonlijk of ge moet echt om 6u smorgens op de autobahn zitten. Toen was er wel wat verkeer. Erna merkt ge wel hoe snel ge ff terug effectief reed als ge met het verkeer mee 150 ligt te rijden 😂 just alsof ge 90 rijdt dan.

Terug
Bovenaan