Klopt, op dat vlak ik ook welVaders alleen op stap met een baby moeten vaak wel, op veel plaatsen zijn er alleen verzorgingstafels in de vrouwenwc's.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Klopt, op dat vlak ik ook welVaders alleen op stap met een baby moeten vaak wel, op veel plaatsen zijn er alleen verzorgingstafels in de vrouwenwc's.
FTFY (denk ik)Ik heb nog nooit mezelf verkleed als roetpiet
Nee want da’s een andere verkledingFTFY (denk ik)
Niks van gemerkt. Het moest wel spannend blijvenGrotere wc's ook daar![]()

Wat is een 3D film voor jou?Ik heb nog nooit een 3D film gezien in de cinema
Mss deze week eens naar de nieuwe Avatar gaan zien
Toen ik op de speelplaats in de 90s zei dat wij regelmatig een lap rond ons oren kregen als we stout waren bleek ik de enige te zijn.Ik heb nog nooit (mijn) kind(eren) geslagen.
Ik wou dat ik u eenIk heb nog nooit bloemkool gegeten.
kon geven. Het leven is echter hard, dus ik heb dat wel al moeten ondergaan.dat laatste veronderstel ik, maar animatie films heb ik iig ook nog nooit in de cinema bekekenWat is een 3D film voor jou?
Een film met 3d animatie, een film met special effects of een film die je met 3d brilletje moet bekijken?
Mijn vader zei vroeger toen ik vroeg van waar ik vandaag kwam, dat ik uit ne bloemkool ontstaan was.Ik heb nog nooit bloemkool gegeten.

ik at dat graag als kind, maar heb om een of andere reden een afkeer gekregen van die smaak en heb dat dus ook al heel lang niet meer gegeten.Ik heb nog nooit bloemkool gegeten.

Allez gij. Keilekker!Ik heb nog nooit bloemkool gegeten.
Absoluut. Bloemkool in kaassaus en daar het vet van een gebakken worst over.Allez gij. Keilekker!

Daarom dat ik geen ooievaar eetMijn vader zei vroeger toen ik vroeg van waar ik vandaag kwam, dat ik uit ne bloemkool ontstaan was.
(Dat is een variant van de ooievaar)
Vandaar dat ik dus geen bloemkolen eet