Ik heb/ben nog nooit... (vul aan)

Ik heb nog nooit iets van die zogenaamde "post nut clarity" ervaren. Ge zijt hier op aarde om te schieten jongens. Als die overproductie van u zwemmers dat niet duidelijk maakt, dan weet ik het ook niet meer.

Ik ben nog nooit naar een (vrijblijvend) personeelsfeest geweest (van mijn werkgever).

don't like that stuff, het verplichte gedoe met overzicht van de jaarcijfers en weet ik wat nog allemaal, kan ik niet onderuit natuurlijk, maar daarna ben ik er altijd vandoor

don't like that stuff, het verplichte gedoe met overzicht van de jaarcijfers en weet ik wat nog allemaal, kan ik niet onderuit natuurlijk
Iedereen haat zo'n verplicht nummerke.

Het toppunt uit mijn carrière betreffende dat soort nutteloze meetings, was die keer bij Argenta Bank, dat de helft van de zaal na 2 uur meeting over de goeie cijfertjes, letterlijk een dutje deed (sommige lagen echt dus te snurken - letterlijk te nemen), terwijl de CIO voor hun neus stond. En die mens maar blijven gas geven en maar blijven met ne smile de cijferkes presenteren. :rofl:

Ik was nog half wakker (met moeite), maar ik dacht toen echt: Kerel I do not give a fuck and letterlijk niemand van het personeel / de werknemers kan het enige reet schelen, wat je allemaal vol trots aan het orakelen bent. Dat zie je zelf toch ook?

Toch een mooie job dat die mens heeft of had. :tongue:

Die meeting (als je dat een meeting kan noemen) heeft exact 4 uur geduurd toen, zonder enige pauze, allemaal mooi op een stoeltje, dat was er over

Laatst bewerkt:
sommige lagen echt dus te snurken - letterlijk te nemen
Voordeel van zo'n CEO is dat hij waarschijnlijk toch 80% van die zaal niet kent, dus slapen is toegelaten!
Langs de andere kant: gun die mannen in hun ivoren toren ook eens hun moment de gloire ...😇

“wat voor een ander hoogstwaarschijnlijk heel normaal is?” Twijfelen aan geaardheid? Luchtballon vaart?

Ik ben nog nooit op vakantie geweest buiten Europa.

“wat voor een ander hoogstwaarschijnlijk heel normaal is?” Twijfelen aan geaardheid? Luchtballon vaart?

Dat stuk van de regels was er de eerste pagina al af.

En ja mensen met andere geaardheid zijn in grote getallen vertegenwoordigd, dus het kan zeker dat het voor een grote groep normaal is.

Ja, klopt.
En zo lang dit topic niet ontaardt in extremen of andere vulgariteiten, mag dit stukje wat vrij geïnterpreteerd worden.

Ik heb nog nooit koud gehad in mijn (nieuw) flanellen hemdje

Ik vind dit type stellingen veel vervelender.
Moet ik dan tegen de stelling zijn omdat ik geen flanellen hemd heb?
Ze zijn gewoon te specifiek.

Ook stellingen als “ik heb nog nooit x met mijn vrouw” of “ik heb mijn kinderen nooit x”…
Daar antwoord ik dan ‘niet akkoord’ op want ik heb geen kinderen noch vrouw.

“Mijn partner” of “een kind” is al een veel algemenere stelling plots.

Ik vind dit type stellingen veel vervelender.
Moet ik dan tegen de stelling zijn omdat ik geen flanellen hemd heb?
Ze zijn gewoon te specifiek.

Ook stellingen als “ik heb nog nooit x met mijn vrouw” of “ik heb mijn kinderen nooit x”…
Daar antwoord ik dan ‘niet akkoord’ op want ik heb geen kinderen noch vrouw.

“Mijn partner” of “een kind” is al een veel algemenere stelling plots.
Onthouding is wel degelijk een optie in deze draad, ik vul sommige dan ook niet in wegens geen interesse in een keuze te maken, oftewel omdat ik er zelf weinig voeling mee heb.

Deze post was dan ook gericht aan de liefhebbers van flanellen hemdjes :love:

Sry voor uw 100% reactiescore om zeep te helpen hiermee :(

En t was natuurlijk ook een wink naar andere posts uit het wat heb ik vandaag gekocht topic, dat ontken ik dus niet

Terug
Bovenaan