Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Iedereen haat zo'n verplicht nummerke.don't like that stuff, het verplichte gedoe met overzicht van de jaarcijfers en weet ik wat nog allemaal, kan ik niet onderuit natuurlijk

Voordeel van zo'n CEO is dat hij waarschijnlijk toch 80% van die zaal niet kent, dus slapen is toegelaten!sommige lagen echt dus te snurken - letterlijk te nemen

Da’s een groot verschil. Een job hoeft niet voor een werknemer te zijn.Ik heb nog nooit een job gedaan die ik iet graag deed / gewerkt voor een werkgever waar ik niet graag voor werk.
Dubbel“wat voor een ander hoogstwaarschijnlijk heel normaal is?” Twijfelen aan geaardheid? Luchtballon vaart?
Ik ben nog nooit op vakantie geweest buiten Europa.

Ik ben nog nooit buiten Europa geweest.
(geografisch gezien dan, geologisch gezien wel)
“wat voor een ander hoogstwaarschijnlijk heel normaal is?” Twijfelen aan geaardheid? Luchtballon vaart?
Ja, klopt.Dat stuk van de regels was er de eerste pagina al af.
Ja, klopt.
En zo lang dit topic niet ontaardt in extremen of andere vulgariteiten, mag dit stukje wat vrij geïnterpreteerd worden.
Ik heb nog nooit koud gehad in mijn (nieuw) flanellen hemdje
Om hier even op in te pikken. Ik heb daar specifiek () gezet voor mensen zonder kinderen. Ik hoop natuurlijk dat de community hier niet gratuit kinderen begint te slaan, maar je weet maar nooit.Ook stellingen als “ik heb nog nooit x met mijn vrouw” of “ik heb mijn kinderen nooit x”…
Onthouding is wel degelijk een optie in deze draad, ik vul sommige dan ook niet in wegens geen interesse in een keuze te maken, oftewel omdat ik er zelf weinig voeling mee heb.Ik vind dit type stellingen veel vervelender.
Moet ik dan tegen de stelling zijn omdat ik geen flanellen hemd heb?
Ze zijn gewoon te specifiek.
Ook stellingen als “ik heb nog nooit x met mijn vrouw” of “ik heb mijn kinderen nooit x”…
Daar antwoord ik dan ‘niet akkoord’ op want ik heb geen kinderen noch vrouw.
“Mijn partner” of “een kind” is al een veel algemenere stelling plots.