Ik heb/ben nog nooit... (vul aan)

Ik heb nog nooit een of ander lichaamsonderdeel gebroken.
Ik heb nog nooit iets gebroken (ik heb het dan over eigen botten enzo he :unsure:)
Die was er al.
Ik heb nog nooit verdovende middelen gebruikt terwijl ik iets gepost heb op dit forum (en ook niet ervoor of erna).
Alcohol is ook een verdovend middel en daar ligt het percentage gebruikers wel hoger hier.
Maar zelfs nooit dronken hier iets gepost op het forum.
Maar toch wel ervoor/erna dan? :thinking:

Maar toch wel ervoor/erna dan? :thinking:
Je zou het misschien niet zeggen 😇, maar ik bedoel gewoon dat ik altijd nuchter/clean/sober op het forum zit. Ik ga niet eerst een whisky of twee drinken, dan iets posten en dan terug iets alcoholisch daarna drinken...

Je zou het misschien niet zeggen 😇, maar ik bedoel gewoon dat ik altijd nuchter/clean/sober op het forum zit. Ik ga niet eerst een whisky of twee drinken, dan iets posten en dan terug iets alcoholisch daarna drinken...
Ah meteen ervoor of erna bedoelde je. 👍🏻

Nog nooit voorbehoedsmiddelen gebruikt bij de moeder van mijn kinderen.
Ah daarom dat je 10 kleine keuterkes hebt rondlopen.
Ik heb nog nooit wildgeplast in een stad of op een plaats waar veel volk was (een verlaten boom in een bos telt niet mee)
Ik heb ooit met een vriend die gendarme was, mensen die aan het wildplassen waren weggejaagd en ermee liggen dreigen, dat ze anders beboet gingen worden. (met zijn badge)

Om daarna zelf onze weener eruit te halen en te wildplassen op die locatie en keihard ermee te lachen. I know: Foei he! :tongue:

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan