Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
)Oja shit, dan welAlcohol is ook een verdovend middel en daar ligt het percentage gebruikers wel hoger hier.
Maar zelfs nooit dronken hier iets gepost op het forum.
Ik heb nog nooit een of ander lichaamsonderdeel gebroken.
Die was er al.Ik heb nog nooit iets gebroken (ik heb het dan over eigen botten enzo he)
Ik heb nog nooit verdovende middelen gebruikt terwijl ik iets gepost heb op dit forum (en ook niet ervoor of erna).
Maar toch wel ervoor/erna dan?Alcohol is ook een verdovend middel en daar ligt het percentage gebruikers wel hoger hier.
Maar zelfs nooit dronken hier iets gepost op het forum.

Ik had tot deze nog nooit een "ik heb nog nooit"-post gemaakt die al eens gepasseerd wasDie was er al.

Je zou het misschien niet zeggenMaar toch wel ervoor/erna dan?![]()
, maar ik bedoel gewoon dat ik altijd nuchter/clean/sober op het forum zit. Ik ga niet eerst een whisky of twee drinken, dan iets posten en dan terug iets alcoholisch daarna drinken...Ah meteen ervoor of erna bedoelde je.Je zou het misschien niet zeggen, maar ik bedoel gewoon dat ik altijd nuchter/clean/sober op het forum zit. Ik ga niet eerst een whisky of twee drinken, dan iets posten en dan terug iets alcoholisch daarna drinken...

Ze bestaan!! Ik dacht altijd dat ik de enige was. Virtual high fiveZelfs niet geproefd bij mij.
Ah daarom dat je 10 kleine keuterkes hebt rondlopen.Nog nooit voorbehoedsmiddelen gebruikt bij de moeder van mijn kinderen.
Ik heb ooit met een vriend die gendarme was, mensen die aan het wildplassen waren weggejaagd en ermee liggen dreigen, dat ze anders beboet gingen worden. (met zijn badge)Ik heb nog nooit wildgeplast in een stad of op een plaats waar veel volk was (een verlaten boom in een bos telt niet mee)

In die stelling wordt uitsluitend vanuit de man zijn standpunt gesproken, als zij de pil neemt/spiraal heeft, heeft HIJ nog nooit een voorbehoedsmiddel gebruikt bij zijn vrouw.Ah daarom dat je 10 kleine keuterkes hebt rondlopen.

Ik neem (en drink) ALTIJD koffie in de Albert Heyn en de Jumbo zonder te betalen.Ik heb nog nooit een snoepje in het kruidvat gegeten zonder ervoor te betalen.