GETHEZ Well-known member 9 december 2022 #181 Mulan zei: "Ik heb een penis" was makkelijker geweest. Zelfs geen dubbele negatie voor nodig! Klik om te vergroten... Kan ook nog ergens in de vaatwasser rondslingeren eh...
Mulan zei: "Ik heb een penis" was makkelijker geweest. Zelfs geen dubbele negatie voor nodig! Klik om te vergroten... Kan ook nog ergens in de vaatwasser rondslingeren eh...
Lint Well-known member Crowdfunder FE 9 december 2022 #182 Mulan zei: "Ik heb een penis" was makkelijker geweest. Zelfs geen dubbele negatie voor nodig! Klik om te vergroten... Aangepast naar uw suggestie (ik dacht dat alles moest zijn met "nooit")
Mulan zei: "Ik heb een penis" was makkelijker geweest. Zelfs geen dubbele negatie voor nodig! Klik om te vergroten... Aangepast naar uw suggestie (ik dacht dat alles moest zijn met "nooit")
Slyke Well-known member 9 december 2022 #183 Lint zei: Aangepast naar uw suggestie (ik dacht dat alles moest zijn met "nooit") Klik om te vergroten... Absoluut!
Lint zei: Aangepast naar uw suggestie (ik dacht dat alles moest zijn met "nooit") Klik om te vergroten... Absoluut!
coldplayke Supermoderator Crowdfunder FE 9 december 2022 #184 Ik heb nog nooit een bril/lenzen op sterkte gehad.
recipe4hate Well-known member Crowdfunder FE 9 december 2022 #185 Ik ben nog nooit door het rood gereden
Sir.Killalot Well-known member Crowdfunder FE 9 december 2022 #187 Ik heb nog nooit alcohol gedronken.
Five-seveN Well-known member Crowdfunder FE 9 december 2022 #188 Ik heb nog nooit meer dan 2 verschillende lange broeken binnen 1 maand gedragen.
Tonerider Well-known member 9 december 2022 #189 Ik heb nog nooit iemand correct de weg uitgelegd. (maar mijn frank valt pas als ze weg zijn)
zarathustra Well-known member Crowdfunder FE 9 december 2022 #190 Five-seveN zei: Ik heb nog nooit meer dan 2 verschillende lange broeken binnen 1 maand gedragen. Klik om te vergroten... arm kind of heel proper kind?
Five-seveN zei: Ik heb nog nooit meer dan 2 verschillende lange broeken binnen 1 maand gedragen. Klik om te vergroten... arm kind of heel proper kind?
Booka CEO Crowdfunder FE 10 december 2022 #193 Ik heb nog nooit een snoepje in het kruidvat gegeten zonder ervoor te betalen.
Panda Well-known member Crowdfunder FE 10 december 2022 #194 Ik heb mij nooit kwaad gemaakt over het gebrek aan Jonagold appels in de Aldi.
Oldskooler Well-known member 10 december 2022 #195 Ik heb nog nooit de reportknop gebruikt. Ah ja en nog nooit in de Lidl geweest.
coldplayke Supermoderator Crowdfunder FE 10 december 2022 #196 Ik heb nooit een peter of meter gehad.
A anders. Well-known member 10 december 2022 #197 zarathustra zei: arm kind of heel proper kind? Klik om te vergroten... Of heel warm kind...
A anders. Well-known member 10 december 2022 #199 Tomski zei: Ik heb nog nooit betaald voor seks. Klik om te vergroten... Ik ben nog nooit betaald voor seks...
Tomski zei: Ik heb nog nooit betaald voor seks. Klik om te vergroten... Ik ben nog nooit betaald voor seks...