Iemand die werkt bij FOD Justitie/rechterlijke orde ?

Wel grappig, ik mag op 2 Februari starten bij mijn FOD. En mijn huidige werkgever wil mij nog bij hun houden tot 21 Februari, heb al opgezocht dat als ik vroeger weg ga die weken in bruto moet betalen dus nu is het spijtig genoeg al voordeliger voor mij als ik bijvoorbeeld begin januari (of later) op staande voet ontslagen wordt want dan verlies ik 4 weken netto.. echt rare situatie

Zelf niet meegedaan aan pensioenconsulent, was helaas te laat met inschrijven. Dat gezegd zijnde kan je met plaats 21 toch echt wel kans maken denk ik.

Helaas niet gunstig genoeg geplaatst voor OM in Brussel.
Wel op een reservelijst voor de komende 2 jaar.

Vrees dat het er niet zal inzitten voor mij

Zonet een jobaanbieding gekregen voor penitentiair administratief medewerker.
Sta op plaats 32 en ze hebben in totaal 48 nodig.
Helaas voor mij is enkel Brugge haalbaar en daar zijn er slechts 4 plaatsen.

Iemand die de kansen kan inschatten? :D

Helaas echt onmogelijk om daar op te antwoorden :P Succes alvast!

Zonet zelf paar berekening gedaan rekening houdende met bevolkingsdichtheid en aantal volwassen mensen per provincie ben ik tot de conclusie gekomen dat er een 1 op 5.6 kans is. Dus een kleine 18%.

Maat van mij heeft ook berekeningen gemaakt en die komt uit op ongeveer 19.75%.
Alvorens de berekeningen hadden we beide het idee van rond de 20% dus we zitten er beide niet ver naast ;)

Hopen dus maar

Zonet zelf paar berekening gedaan rekening houdende met bevolkingsdichtheid en aantal volwassen mensen per provincie ben ik tot de conclusie gekomen dat er een 1 op 5.6 kans is. Dus een kleine 18%.

Alvorens de berekeningen hadden we beide het idee van rond de 20% dus we zitten er beide niet ver naast ;)

Hopen dus maar
Klopt maar je houd geen rekening met heel wat andere zaken, hoeveel jobs zijn er in bepaalde gewesten onlangs bijvoorbeeld vrijgekomen. Of met andere woorden gaat ze nog zeer gegeerd zijn of niet en er zijn nog een tal van factoren die je moet in rekening brengen, de berekening die jij maakt gaat ervan uit dat met onlangs in elk gewest evenredig evenveel plaatsen al heeft open gesteld en dat er evenveel vraag overal naar is.

Klopt! Er zijn te veel variabelen om een correct beeld te schetsen. De berekening die we hebben gemaakt is louter of basis van gekende feiten. Onbekende variabelen zullen altijd voor een factor meespelen dus zekerheid ga ik nooit hebben tot ze zelf contact opnemen.

In ieder geval kunnen de variabelen een positieve uitkomst hebben (bvb: meer geslaagden in de Antwerpse en Brusselse contrijen) of een negatieve (bvb: Minder interesse in standplaatsen rond Antwerpen en Brussel). Ga het moeten zien als het zover is ;)

Hoeveel plaatsen waren er vrij op andere locaties?

Antwerpen West: 8
Beveren: 2
Brugge: 4
Dendermonde: 2
hasselt: 1
Hoogstraten: 2
Ieper: 2
Leuven Centraal: 6
Leuven Hulp: 2
Mechelen: 1
Merksplas: 2
Oudenaarde: 1
Tongeren: 2
Wortel: 2
Olen: 1
Zelzate: 1
Turnhout: 2
Haren: 7

Totaal van 48 plaatsen

Hopen dus maar

+ Er zullen altijd mensen afvallen of al voor een andere job hebben gekozen. Locaties met 1/2 plaatsen kan je bijna vergeten

Terug
Bovenaan