Met de beste wil van de wereld kan ik hier geen zinning counter-argument voor geven.Counter-proposal: memmen over memmen?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Met de beste wil van de wereld kan ik hier geen zinning counter-argument voor geven.Counter-proposal: memmen over memmen?
DAT GEZEGD ZIJNDE doet toch iedereen gewoon wat em zelf wilt eh.
Dus ik stel voor dat we nu stoppen met memmen over de participatie en terug memmen over de muziek?![]()
Een beloningssysteem voor consistente participanten had ook kunnen werken.Maar het heeft wel geholpen. Schandpaal werkt gewoon. Ze moeten dit terug in het leven roepen als alternatief voor een taakstraf.
Memmen?Een beloningssysteem voor consistente participanten had ook kunnen werken.

Zet die albums op als ge nog eens middelmatig stoofvlees maakt hé.Ok ok, made your point, kzal wat meer mijn gedacht komen zeggen als ik nog eens ergens tijd heb![]()
Dat is dan maar liefst 9u te laat eh makkerZet allemaal jullie wekkers, morgen om 09:00 gaat het dak eraf![]()
.Honger is de beste saus, vriendschap.Dat is dan maar liefst 9u te laat eh makker.
Ik denk dat saus toch echt wel de beste saus is, kornuit.Honger is de beste saus, vriendschap.
Ain't no sauce like chimmichurrisauce.Ik denk dat saus toch echt wel de beste saus is, kornuit.
Zeg je dat ook tegen de kindjes in Afrika?Honger is de beste saus, vriendschap.
Niet meteen de bedoeling om artiesten te beoordelen op hun 'best of' of hun populairste nummers. Wat is het punt van classic artists als we radiomuziek luisteren?Niet direct on topic,maar voor classic artist is het niet nuttig om (als er een bestaat natuurlijk) de "this is .... "van spotify te gebruiken als referentie?
Meestal toch de bekendste en beste nummers erin verwerkt.
Nadeel is wel om mogelijk verborgen parels te missen.
Akkoord, al mag daarbij gezegd worden dat die classic artists groot zijn geworden dankzij hun populairste nummers. Niet? Je moet daar wel zeker voorbij kijken, maar je kan niet voorbij de populairste nummers die voor velen gelden als een eerste kennismaking.Niet meteen de bedoeling om artiesten te beoordelen op hun 'best of' of hun populairste nummers. Wat is het punt van classic artists als we radiomuziek luisteren?