Idee thread

DAT GEZEGD ZIJNDE doet toch iedereen gewoon wat em zelf wilt eh.
Dus ik stel voor dat we nu stoppen met memmen over de participatie en terug memmen over de muziek? :laugh:

Maar het heeft wel geholpen. Schandpaal werkt gewoon. Ze moeten dit terug in het leven roepen als alternatief voor een taakstraf.

Sriracha boven alles, of simpelweg wat soja saus.
En ik ben ook benieuwd, ik heb zo een donkerbruin vermoeden dat ik het niet ga kennen, en dat vind ik altijd toffer.

Binnenkort doe ik weer wat voort aan mijn inhaalwerk, gezien ik klaar ben met een andere focus voorlopig (of het afsluit). Dus de komende dagen zal ik op mijn gemakje af en toe eens een album luisteren, inclusief Enter The Wu-Tang Clan dat dan een Classic Artist of the Week was. Als ik daarme klaar is, kijk ik nog even wat ik moet doen van Classic Artists of the Week, al zal het tegen dan ook wel al Sonic Youth zijn, en daar wil ik wel mijn werk van maken, gezien ik daar wel wat van verwacht. Idem voor Massive Attack. Idem voor Metallica. En idem voor Tool. Alleen bij Queen heb ik dat ietsje minder. Van inhaalwerk daar vooral nog een paar Black Sabbath albums (ook al heb ik een klein beetje meegedaan) tijdens de andere metalfocussen van Tool en Metallica. En dan als het nog kan Nick Cave nog. En misschien eens een album van Tom Waits en The Prodigy.

Dus vanaf morgen begin ik er weer aan. En mocht Rolling Stones in tussentijd nog komen, beluister ik die vier albums ook eens.

Niet direct on topic,maar voor classic artist is het niet nuttig om (als er een bestaat natuurlijk) de "this is .... "van spotify te gebruiken als referentie?
Meestal toch de bekendste en beste nummers erin verwerkt.
Nadeel is wel om mogelijk verborgen parels te missen.

Niet direct on topic,maar voor classic artist is het niet nuttig om (als er een bestaat natuurlijk) de "this is .... "van spotify te gebruiken als referentie?
Meestal toch de bekendste en beste nummers erin verwerkt.
Nadeel is wel om mogelijk verborgen parels te missen.
Niet meteen de bedoeling om artiesten te beoordelen op hun 'best of' of hun populairste nummers. Wat is het punt van classic artists als we radiomuziek luisteren?

Niet meteen de bedoeling om artiesten te beoordelen op hun 'best of' of hun populairste nummers. Wat is het punt van classic artists als we radiomuziek luisteren?
Akkoord, al mag daarbij gezegd worden dat die classic artists groot zijn geworden dankzij hun populairste nummers. Niet? Je moet daar wel zeker voorbij kijken, maar je kan niet voorbij de populairste nummers die voor velen gelden als een eerste kennismaking.

Terug
Bovenaan