Idee thread

Qua albums : Beggar's Banquet, Sticky Fingers, Exile on Main St. en Some Girls zijn verplichte kost.

Het 60s werk is op albumvlak wat wisselvallig, hun psychedelica is minder dan die van de Beatles imo. Maar veel bekende singles hier.

Get your yaya's out is een goed vroeg live album. Hot rocks een heel bekende compilatie en uutstekend om de groep te leren kennen.
Oops Let It Bleed vergeten..

Misschien een goed uitgewerkte openingspost die de discussie wat kan sturen? Iedereen kent wel de klassiekers, maar het lijkt me interessanter om wat onbekendere nummers te beluisteren die ook op die albums staan.

Ik heb nu de recente bluesplaten opgelegd. Mooie gezapige start van de dag.
Tot en met de voodoo lounge ben ik heel goed mee en kan ik gerust zo iets maken, erna niet meer helemaal.
Ik volg om te beginnen @clercqie al 100% met zijn top4.
Ik ben daarentegen wel grote fan van al hun 60s werk. Heerlijk in al hun inconsistentie en rommeligheid :love:.

Ik heb eigenlijk ook wel wat zin in een weekje Rolling Stones op zijn minst. Ik vind wel - als er zo een muzieklegende sterft - en die groep is nog niet aan de beurt gekomen, dat er wel een uitzondering mag gemaakt worden. Dan schuiven we de rest gewoon een weekje op.

Ik zou 4 albums luisteren, met evt. hits uit andere albums erbij. De 4 albums die ik zou luisteren: Beggars Banquet, Let It Bleed, Sticky Fingers en Exile on Main St.

Aftermath heb ik ook al eens beluisterd (maar dat heeft een US en UK versie, ik heb die met Paint It, Black erop geluisterd).

Anders kan vandaag ofzo het topic al gemaakt geworden, en kunnen we het tot 7 september laten doen. Gewoon 1 weekje voor de mensen die op vakantie zijn in september, en dan optioneel al een vroegere start voor wie wilt/wie al kan en daar behoefte aan heeft deze week dan nog?

Om nog eens even terug te komen op het participatie verhaal. Ook ik heb me bezondigd aan het niet meedoen. Vooral dan niet posten. Heb de meeste wel beluisterd (na de lijst nog eens even na te gaan moet ik mezelf trouwens corrigeren, en heb ik niet alleen Ramses Shaffy gemist maar ook Deep Purple en Lee Morgan, en MCR moet ik ook nog luisteren momenteel)

Maar vond mijn bijdrages nu niet meteen iets nuttig bijdragen aan de topics an sich, Maar ik ga vandaag een AOTW marathon doen en beloof om in de meeste eens mijn gedacht, gewenst of ongewenst, te posten. Maar epistels gaan er van mij uit niet komen, dat zijn dingen die niet in mij zitten, in het echte leven ben ik ook niet iemand van veel woorden mijn online persona is daarin niet anders.

Zit al met een stresske als ik mijn album moet voorstellen om daar iets deftig van te maken trouwens :D

Och, ik had pas na een half jaar door dat er een nieuw forum was en pas een dikke week geleden het concept van AOTW ontdekt :unsure:

Thanks @Lakigigar om de reeds geposte albums naar boven te halen, kan ik ze gelijk meeluisteren :music:

Och, ik had pas na een half jaar door dat er een nieuw forum was en pas een dikke week geleden het concept van AOTW ontdekt :unsure:

Thanks @Lakigigar om de reeds geposte albums naar boven te halen, kan ik ze gelijk meeluisteren :music:
Ik weet niet of mensen dat door hebben, maar je kan gewoon op de AOTW-tag klikken en dan krijg je ook alle AOTW-threads.

Ik weet niet of mensen dat door hebben, maar je kan gewoon op de AOTW-tag klikken en dan krijg je ook alle AOTW-threads.
Oeps dat wist ik ook niet, handig! Ik heb alle AOTW's beluisterd maar bij een paar nog geen ervaringen neer gepend, zie ik. Ga bij die uit beleefdheid er ook eens werk van maken, misschien kan ik ook inpikken als Laki de thread update. Ik heb wel al een paar keer zo'n album opgezet en ondervonden dat ik echt niet in de mood ervoor was. Dan beluisterde ik die wel een tijdje later, maar dan is de kans wat groter dat ik vergat te posten.

I.v.m. met participatie ben ik wel een van de grote "schuldigen". Ik heb wel al redelijk wat van de albums beluisterd, maar kom er niet toe om zelf iets neer te schrijven. Bij deze wel laten weten dat ik al jullie albums ten zeerste heb geapprecieerd, alsook jullie ellenlange epistels. En nu ga ik terug lurken en nadenken hoe ik in godsnaam binnen een paar weken zelf een album ga presenteren ;)

Prachtig toch, "computerles" krijgen van een vrouw. :biglaugh:

cIcaWtC.png

Ik sta niet in de lijst maar ik zeg wel soms iets in de threads dus als er iemand extra posts nodig heeft om zijn participatie omhoog te trekken mag hij de mijne hebben.

Ja, ik ga proberen 1 of 2 AOTW's per dag te luisteren tot ik weer mee ben. Vandaag wel weer veel te veel aan het doen... dus kan zijn dat het er vandaag niet meer van kom, maar dan hervat ik morgen.

Ik doe met plezier mee, heb alles geluisterd op Lee Morgan en deze week na. Ik heb het echter zeer druk gehad de afgelopen 6 weken, en het gaat even NOG drukker worden. Maar ... ik luister ze sowieso allemaal, en ik zal bij iedereen sowieso een post achterlaten.
Imo is dat het model, en is dat het ideaal (hoeft inderdaad geen grote post te zijn).

DAT GEZEGD ZIJNDE doet toch iedereen gewoon wat em zelf wilt eh.
Dus ik stel voor dat we nu stoppen met memmen over de participatie en terug memmen over de muziek? :laugh:

Terug
Bovenaan