Status
Niet open voor verdere reacties.
Einddatum + uur van de verkoop
31/08/2023 22:30

Danjidani

Member
iTrader: 50% (1/2)
Algemene informatie/specificaties
case: Cooler Master, Mastercase H500M,

- intel core i9-9900k chip,

- koeling chip: cooler master, Master Liquid ML360RGB,

- MSI MEG Z390 ACE moederbord,

- MSI Geforce RTX 2080 Ti Gaming X Trio (Call Of Duty editie),

- ram: 4x G.Skill DDR4 Trident Z 8GB, 3000Mhz RGB,

- voeding: Corsair RM850x Gold,

- m.2 samsung evo 1 Tb,

- samsung 860 qv 1 Tb SSD,
Nieuw/tweedehands
Tweedehands
Aanwezigheid factuur en/of garantie
Ja
Ook elders te koop aangeboden
Ja
Verzending/afhaal
  1. Afhaling
Afhaallocatie
Tessenderlo
case: Cooler Master, Mastercase H500M,
- intel core i9-9900k chip,
- koeling chip: cooler master, Master Liquid ML360RGB,
- MSI MEG Z390 ACE moederbord,
- MSI Geforce RTX 2080 Ti Gaming X Trio (Call Of Duty editie),
- ram: 4x G.Skill DDR4 Trident Z 8GB, 3000Mhz RGB,
- voeding: Corsair RM850x Gold,
- m.2 samsung evo 1 Tb,
- samsung 860 qv 1 Tb SSD,

Aangekocht 2019. Goed werkende staat, doe deze weg omdat ik niet meer game, enkel PS5..

Vraagprijs 2050euro. Lijkt me een correcte prijs, of is dit te veel/weinig?

Hiernaast ook in de aanbieding:
- Asus 27" ROG Swift PG27UQ Monitor,
- Corsair scimitar Elite gaming muis,
- Elgato streamdeck,
- yeti microfoon met studio staander,
- Logitech brio 4K ultra HD webcam,
- kingston hyper X cloud revolver S headset,
- Sharkoon skiller SGS4 gaming stoel

Foto's: https://link.2dehands.be/m201216401...roid_social&utm_campaign=socialbuttons_seller
 
5000 EUR voor dees lijkt me wel zeer veel maar dan heb ik misschien de groothandelprijzen in m'n achterhoofd.

Best eerst eens een prijsschatting gedaan. Dit schat ik tussen de 700 en 1000 eur max.
 
Die comp heeft me rond de 5000euro gekost.

Ik vraag ook in de post of het een correcte prijs is.. wat is volgens jou een correcte prijs?

Computers verliezen waarde als gek hé, en jij hebt blijkbaar gekocht toen de prijzen van de GPU's nog hoog waren.
Nu stel je een kwalitatieve PC samen met de prestaties van de jouwe, zowel grafisch als CPU, en onderdelen zoals behuizing en dergelijke in dezelfde prijscategorie dan die in jouw PC gebruikt zijn, voor pakweg 1500 à 1700€.

Laag tot middenklasse onderdelen zijn vandaag even snel of sneller dan wat toen jij je PC kocht, absolute high end was!
Vandaag is 4060Ti (16GB versie eventueel) en een i5-13400F even snel als die van jou.

En dan zijn er andere zaken die sowieso sneller gaan zijn zoals het huidige DDR5 geheugen, PCIe4.0 nvme SSD's enzoverder.
En (veel) zuiniger! En een nieuwe PC met volle garantie.

Rule of thumb, pakweg 60% van de prijs van een PC met gelijkwaardige prestaties en moderne onderdelen, en je mag blij zijn.
Dus 900€ is echt wel het beste dat je kan hopen.

Ik heb recent een PC hier gekocht, min of meer vergelijkbaar met de jouwe, een iets tragere GPU, een gewone 2080, veel snellere CPU, ook met waterkoeling, zowel CPU als GPU en hoogwaardige behuizing, voor de prinselijke som van 500€ (wat om eerlijk te zijn wel een heel goede deal was, thanks Kinxton ;) ).

Dus, yep, de hierboven schatting van Kinxton zal er knal op zitten.
 
Rule of thumb, pakweg 60% van de prijs van een PC met gelijkwaardige prestaties en moderne onderdelen, en je mag blij zijn.
Dus 900€ is echt wel het beste dat je kan hopen.
Ik had toen in feite ook wat meer verwacht, maar wat wil je als er geen reactie komt op verschillende verkoopsites, dan weet je al hoe laat het is als je er echt vanaf wilt zijn. Heb zo al wat voorgaande setups en hardware 'gerecycleerd' bij klanten die een vervanging nodig hadden, maar had dit toen natuurlijk nergens nodig.

Edit: Succes met de verkoop alleszins. Maar ik zou net als op tweedehands je startprijs verlagen naar 1600€ als je er echt niet onder wilt.
Of als je er echt vanaf wilt, op de zure appel bijten.
 
Computers verliezen waarde als gek hé, en jij hebt blijkbaar gekocht toen de prijzen van de GPU's nog hoog waren.
Nu stel je een kwalitatieve PC samen met de prestaties van de jouwe, zowel grafisch als CPU, en onderdelen zoals behuizing en dergelijke in dezelfde prijscategorie dan die in jouw PC gebruikt zijn, voor pakweg 1500 à 1700€.

Laag tot middenklasse onderdelen zijn vandaag even snel of sneller dan wat toen jij je PC kocht, absolute high end was!
Vandaag is 4060Ti (16GB versie eventueel) en een i5-13400F even snel als die van jou.

En dan zijn er andere zaken die sowieso sneller gaan zijn zoals het huidige DDR5 geheugen, PCIe4.0 nvme SSD's enzoverder.
En (veel) zuiniger! En een nieuwe PC met volle garantie.

Rule of thumb, pakweg 60% van de prijs van een PC met gelijkwaardige prestaties en moderne onderdelen, en je mag blij zijn.
Dus 900€ is echt wel het beste dat je kan hopen.

Ik heb recent een PC hier gekocht, min of meer vergelijkbaar met de jouwe, een iets tragere GPU, een gewone 2080, veel snellere CPU, ook met waterkoeling, zowel CPU als GPU en hoogwaardige behuizing, voor de prinselijke som van 500€ (wat om eerlijk te zijn wel een heel goede deal was, thanks Kinxton ;) ).

Dus, yep, de hierboven schatting van Kinxton zal er knal op zitten.
Zeg toch zo dingen niet man lol!! das idd een hele goede deal!
Mijn 9900ks komt binnenkort online zonder gpu.
ik dacht aan 500 wat op zich nog niet slecht is, maar met u bericht nu :wallbash:
 
5000 EUR voor dees lijkt me wel zeer veel maar dan heb ik misschien de groothandelprijzen in m'n achterhoofd.

Best eerst eens een prijsschatting gedaan. Dit schat ik tussen de 700 en 1000 eur max.
Ik zou ook zoiets zeggen.
€1000 zou al heel schoon zijn moest ge da krijgen.

Ik had toen in feite ook wat meer verwacht, maar wat wil je als er geen reactie komt op verschillende verkoopsites, dan weet je al hoe laat het is als je er echt vanaf wilt zijn. Heb zo al wat voorgaande setups en hardware 'gerecycleerd' bij klanten die een vervanging nodig hadden, maar had dit toen natuurlijk nergens nodig.
Dit is idd zo, ook al veel onder de effectieve waarde moeten wegdoen. Je kan dan idd het gewoon houden of door de zure appel heen bijten & het weg doen. Als je kiest om het niet weg te doen zal het enkel maar zijn waarde verliezen & stof blijven vangen als je er niets mee doet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan