Status
Niet open voor verdere reacties.
Einddatum + uur van de verkoop
31/08/2023 22:30
Het was nu wel vrij duidelijk dat hij genoteerd bedoelde, aangezien hij net daarvoor 45 als richtprijs aangaf. Verder is er gewoon normaal geboden tot zijn aangegeven meeneemprijs in de thread, dus ik zie het probleem niet goed.
 
genoteerd en akkoord is volgens mij wel een groot verschil ^^ Dan moet alles wel duidelijker staan in de post en overal prijzen bijzetten
Ik noteer je bod of ik ben akkoord met je bod ^^ Dus als ik akkoord ben gaat het eigenlijk om een notatie ?
 
  • Leuk
Waarderingen: jee
Ik denk dat context in deze wel belangrijk is. OP is een first-time seller en hij had, zoals gezegd, zijn vraagprijs net daarboven reeds aangegeven. Gezien er onmiddellijk daarna nog biedingen zijn gevolgd, was het voor iedereen toch vrij duidelijk dat de OP nog niet helemaal vertrouwd was met het woordgebruik en wat zijn originele bedoeling was. Onmiddellijk vervroegd afsluiten op jouw bod onder de meeneemprijs had trouwens ook tegen de regels geweest, gezien er reeds een eerder bod was en die persoon dan geen kans meer had om mee te bieden. Dus dan had je dat ook direct mogen aangeven als je zo strikt de forumregels wilt volgen.
 
Ik denk dat context in deze wel belangrijk is. OP is een first-time seller en hij had, zoals gezegd, zijn vraagprijs net daarboven reeds aangegeven. Gezien er onmiddellijk daarna nog biedingen zijn gevolgd, was het voor iedereen toch vrij duidelijk dat de OP nog niet helemaal vertrouwd was met het woordgebruik en wat zijn originele bedoeling was. Onmiddellijk vervroegd afsluiten op jouw bod onder de meeneemprijs had trouwens ook tegen de regels geweest, gezien er reeds een eerder bod was en die persoon dan geen kans meer had om mee te bieden. Dus dan had je dat ook direct mogen aangeven als je zo strikt de forumregels wilt volgen.
Hoewel ik zeker begrijp wat je zegt, wordt iedereen met een nieuw account 'verplicht' (verwacht) om de regels te lezen. Je moet ook effectief goedkeuren dat je die gelezen hebt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan