Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zoiets in bijvoorbeeld de omgeving van Antwerpen en dat gaat vlot over het miljoen. Niet mijn smaak, maar ik snap wel wel dat het voor mensen wel hun ding kan zijn.
Is ook veel geld. Maar de woningen met een deftige tuin hebben een seieuze prijsstijging gekregen. Nu nog zien hoe duurzaam die stijging effectief is geweest met die stijgende renten...
Goed zot moet ge zijn om dat te kopen aan die prijs in Beringen.Ik zou dit nog wel zien zitten : https://www.immoweb.be/nl/zoekertje/huis/te-koop/beringen/3582/10241856
![]()
Huis te koop in Beringen - Immoweb
www.immoweb.be
Maar inderdaad, das precies laminaat op gelijkvloers,
Ziet er goedkoop uit. Mijn parket heeft meer karakter.
Zoals gezegd lijken er ook nadelen, maar ga toch kijken. Al lijkt 520k me te stevig voor de regio.
Dat huis is nog op huizenjagers geweest.https://www.immoweb.be/nl/zoekertje/villa/te-koop/heusden-zolder/3550/9435333 (en dit staaaat al jaaaaaarrrreeeen te koop)![]()
Villa te koop in Heusden-Zolder - Immoweb
www.immoweb.be
Das imo toch correct geprijsd.Ik ging eigenlijk uit van een tegel. Laminaat in leefruimtes zijn een nogo.
Parket voor mij ook, heb dat nu ook, vind dat niet praktisch met 3 kinderen…
Zoals gezegd lijken er ook nadelen, maar ga toch kijken. Al lijkt 520k me te stevig voor de regio.
Dat huis is nog op huizenjagers geweest.
Ik ging eigenlijk uit van een tegel. Laminaat in leefruimtes zijn een nogo.
Was HOB die woning.Alleenstaande woning, steeds een dikke plus vind ik.
Niemand heeft die macht. De enigste macht is die van de uiterlijke termijn die wordt opgenomen in de overeenkomst.Mannekes, wij hebben vandaag ons huis verkocht.
Belangrijk vraagje, wie heeft de 'macht' om de verhuisdatum & aktedatum te beslissen ?
De verkoper of de koper ? Op het bod dat werd ingediend wordt niet gepraat over een verhuisdatum of aktedatum.
Maar dat gebeurt zelden.)Ik vind het dan weer VEEL huis voor zijn geld, gezien de zotte prijzen de laatste 2j... Ik vind dat een prachtig huis!Ik ging eigenlijk uit van een tegel. Laminaat in leefruimtes zijn een nogo.

Bij t huis dat gekocht hebben staat een datum van 1 april tem 30 juni.Mannekes, wij hebben vandaag ons huis verkocht.
Belangrijk vraagje, wie heeft de 'macht' om de verhuisdatum & aktedatum te beslissen ?
De verkoper of de koper ? Op het bod dat werd ingediend wordt niet gepraat over een verhuisdatum of aktedatum.
Om hier geen discussies over te krijgen, heb ik dit duidelijk aan mijn immokantoor gecommuniceerd. Kwestie dat de potentiele koper op voorhand al weet dat ik er niet voor een bepaalde datum uit kan en dat ik als verkoper hier al zodanig rekening mee gehouden heb bij de prijsbepaling.Niemand heeft die macht. De enigste macht is die van de uiterlijke termijn die wordt opgenomen in de overeenkomst.
Als de koper pas tegen het verstrijken van de termijn de akte wilt inplannen dan kan jij hem niet dwingen. Omgekeerd ook niet natuurlijk.
Het is dus een kwestie van met elkaar te praten en iets af te spreken. Laat dat ook opnemen in de overeenkomst.
Als er wordt gewerkt met een verkoopovereenkomst dan zal deze termijn standaard op 4maanden liggen.
Met een AK/VK belofte is dat wat flexibeler.
(Uw huis is eigenlijk ook nog niet echt verkocht natuurlijk. Als jullie zodanig gaan ruzie maken over de datum dat er geen overeenkomst wordt getekend dan kan je terug naar afMaar dat gebeurt zelden.)
Maar ik stel mij wel vragen of die oppervlaktebepaling wel effectief klopt... het komt mij gewoon echt niet zo groot over (al is het nu ook niet klein)
Was HOB die woning.

Onderling overleg, maar de notaris van de koper legt de datum vast. Bij ons vroeg de bank bv om voor een bepaalde datum te tekenen. Dus nu gaan we onze akte tekenen de 17e april (uiterste datum die de bank vroeg) met clausule dat de sleutel ten laatste de 28e overhandigd moet worden.Mannekes, wij hebben vandaag ons huis verkocht.