Bod is aanvaardWij hebben vandaag ook een bod gedaan op een huis. Nu begint de lange wachttijd op een antwoord.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bod is aanvaardWij hebben vandaag ook een bod gedaan op een huis. Nu begint de lange wachttijd op een antwoord.

Onder Vraagprijs? ProficiatBod is aanvaard![]()
Bijna 600K voor een halfopen bb in iets wat lijkt op een sociale woonwijk. :') (En ik ben van Meise)
Ja, we zijn gaan kijken. Wij kwamen buiten en hadden het gevoel dat het voor ons niet de vraagprijs waard was, maar minder. Bod gedaan en ze hebben een tegenbod gedaan dat het afrondde en dat hebben we aanvaard. (vraagprijs 640k, bod 595k, 600k overeengekomen)Onder Vraagprijs? Proficiat

Proficiat!Bod is aanvaard![]()
Huis was gisterenavond al van elke website afgehaald. Hebben zelfs de foto's niet opgeslagen omdat we niet snel genoeg warenProficiat!
Heb je een link ofzo van de woning ?
Want jij was ook de uit buurt dacht ik of in deze regio aan het zoeken

Als je de straatnaam + immokantoor in Google ingeeft, kan je via google afbeeldingen soms wel de advertentie nog terugvinden.Huis was gisterenavond al van elke website afgehaald. Hebben zelfs de foto's niet opgeslagen omdat we niet snel genoeg waren
Edit: onze regio was Diepenbeek - Bilzen - Kortessem - Hoeselt, kan me niet herinneren of dat in uw buurt is![]()
:Ik vind het wel iets hebben! Zelfs het roze bad. De kranen maken het wel wat kitsch.Volgende week ga ik dit bezoeken:
https://www.immoweb.be/nl/zoekertje/duplex/te-koop/boom/2850/10369500

Het heeft wel iets, maar dat roze bad mag er direct uit.Ik vind het wel iets hebben! Zelfs het roze bad. De kranen maken het wel wat kitsch.![]()
Yep woonachtig in BilzenHuis was gisterenavond al van elke website afgehaald. Hebben zelfs de foto's niet opgeslagen omdat we niet snel genoeg waren
Edit: onze regio was Diepenbeek - Bilzen - Kortessem - Hoeselt, kan me niet herinneren of dat in uw buurt is![]()

Ik vraag me vooral af hoe je die kranen proper houdt. Open, stilstaand water lijkt me nu niet het meest gezond.De kranen maken het wel wat kitsch.![]()
Wij gaan ons huis zelf proberen verkopen; het is gebouwd jaren 60 en volledig verbouwd Oktober 2018:
- Elektrische Keuring: Dateert de installatie in jouw woning van ná 1-10-1981? Dan zal dit rapport reeds aanwezig zijn. Is de laatste elektrische keuring minder dan 25 jaar geleden, dan hoef je de installatie niet opnieuw te laten keuren. -> Normaal gezien zal dit niet nodig zijn
- Asbest Rapport: Vanaf 23 november 2022 is een asbestattest verplicht voor de verkoop van alle panden waarvan de bouw dateert van voor 2001. Het verbouwen tijdens 2018 zorgt er niet voor dat we hiervoor vrijgesteld worden vermoed ik ?
- EPC Rapport: Sinds 2022 moet bij verkoop het EPC voor een bestaande woning zijn opgemaakt in 2019 of later. -> Het EPC rapport dateert van 2018, alsook een nieuw EPC rapport aanvragen vermoed ik ?
Wacht, zal het fout uitgelegd hebben.Volledig verbouwd, dus waarschijnlijk (veel) nieuwe elektricitiet, dus nieuwe keuring
Klopt, asbestattest moet je kunnen voorleggen. Het maakt verder overigens geen drol uit of er asbest in zit of niet.
Je kunt op het attest / mijn woningpas, normaal de geldigheid controleren.
Maar als er verbeterings werken gedaan zijn ondertussen, is het altijd aan geraden om deze opnieuw te laten opstellen. Let op, je moet voor alles bewijs/technische fishes kunnen voorleggen.