Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Helaas toch een hoger bod nog. Zoektocht gaat verderHet laatste. Alhoewel dat hier niet standaard is, we willen het écht hebben en vinden de vraagprijs eerder laag
Ik vind dat een knappe woning met mooie ligging! Maar vooral zien of de foto's realistisch zijn en informeren bij de buren of de renovaties deftig zijn gedaan + eventuele overlast van bepaalde buren of zo? Ik kom ook uit zo een straatje en vaak is er altijd wel 1 of andere irritanterik die voor overlast zorgt (bvb parkeeroverlast, ganse zomeravonden met gezelschap in de tuin feestjes geven met het nodige geroep/gebral/...)Wat vinden jullie van dit huis ? Dak en ketel recent vervangen, doodlopende straat, ...
![]()
House for sale in Meise - Immoweb
www.immoweb.be
Wat is eigenlijk de definitie van een villa?
124 vierkante meter vind ik persoonlijk iets te weinig voor een villa![]()
![]()
Villa te koop in Brecht - Immoweb
www.immoweb.be
.Wat is eigenlijk de definitie van een villa?
124 vierkante meter vind ik persoonlijk iets te weinig voor een villa![]()
Ik vind het een knappe woning:Wat vinden jullie van dit huis ? Dak en ketel recent vervangen, doodlopende straat, ...
![]()
www.immoweb.be
Wat vinden jullie van dit huis ? Dak en ketel recent vervangen, doodlopende straat, ...
![]()
www.immoweb.be
Een villa is niet per definitie ruim huis.Als je een immomakelaar bent: alles met 4 gevels, en ze durven de definitie nog uit te breiden met domme namen zoals 3-gevel villa....
124m² zonder garage is inderdaad een gewone gemiddelde oppervlakte, nogal overroepen om dan van een villa te spreken. En zo'n huizen in Spaanse stijl (groot oppervlak op gelijkvloers) zijn ook niet ideaal om op een eerder beperkt perceel te plaatsen, die hebben uiteindelijk zo goed als geen tuin meer over achteraan.
Ik ken Meise niet goed, ik weet dat het er reteduur is, maar die makelaar is hier ook actief en zet hier steevast alles te duur in de markt.Wat vinden jullie van dit huis ? Dak en ketel recent vervangen, doodlopende straat, ...
![]()
www.immoweb.be
Die wijk ziet er qua uiterlijk toch niet marginaal uit?Bijna 600K voor een halfopen bb in iets wat lijkt op een sociale woonwijk. :') (En ik ben van Meise)
Momenteel ook te koop in Meise: rijwoning op de Vilvoordsesteenweg van 200 vkm op 2,75 are met EPC D. Vraagprijs 369K aub. Meise is zeer duur.Bijna 600K voor een halfopen bb in iets wat lijkt op een sociale woonwijk. :') (En ik ben van Meise)
Heel Meise ligt volgens mij in die top 5%.Die wijk ziet er qua uiterlijk toch niet marginaal uit?
En als je het over het inkomen hebt: het mediane inkomen in die wijk is € 38.837 , wat maakt dat die wijk in de top 5% van wijken (allez, "statische sectoren") van België zit. Dus eerder een héél rijke wijk.
Nope, slechts een 4-5-tal van de volgende stastiscieh sectoren (in aflopende volgorde):Heel Meise ligt volgens mij in die top 5%.
Zelfstandigen en gepensioneerden... Zo'n wijk als Molenkouter (plaats 8) in Meise is gekend van een rijkere en duurdere buurt te zijn maar er wonen vrij veel gepensioneerden.Nope, slechts een 4-5-tal van de volgende stastiscieh sectoren (in aflopende volgorde):
Een wijk met veel zelfstandigen doet natuurlijk wel vaak het mediane inkomen dalen.TX_SECTOR_DESCR_NL MS_MEDIAN_NET_TAXABLE_INC
SINT-ELOOI 44335
KASTEELVELD 42126
HOF TE RODE 38837
HASSELT 38835
WESTRODE RAND 38524
SINT-BRIXIUS-RODE-KERN 37794
MANKE VOS 37783
WESTRODE DORP 37562
MOLENKOUTER 36021
EVERSEM 34822
BRIESTHOEVE 34285
MEUZEGEM 34043