@KO, ten eerste:
.
Ten tweede: In Averbode gewoond in uw jeugd? Want voor mij en mijn vrouw I don't care, ik ben mobiel genoeg en heb sowieso maten over heel Vlaanderen. De afweging is vooral voor mijn dochter. Lijkt mij inderdaad dat alles zich in Diest zal afspelen ... sowieso is de middelbare school al in Diest, geen in Scherpenheuvel.
Averbode ligt ~evenver van Diest als Scherpenheuvel. Dat lijkt mij inderdaad een no brainer, maar ook geen probleem / afstand dat de jeugd naar Diest beweegt?
.Ten tweede: In Averbode gewoond in uw jeugd? Want voor mij en mijn vrouw I don't care, ik ben mobiel genoeg en heb sowieso maten over heel Vlaanderen. De afweging is vooral voor mijn dochter. Lijkt mij inderdaad dat alles zich in Diest zal afspelen ... sowieso is de middelbare school al in Diest, geen in Scherpenheuvel.
Averbode ligt ~evenver van Diest als Scherpenheuvel. Dat lijkt mij inderdaad een no brainer, maar ook geen probleem / afstand dat de jeugd naar Diest beweegt?
Wel knap huis en kort bij de oprit van de E314. Kan nog een zwembadje geplaatst worden in de tuin. En toegegeven, er zijn een paar goei koffie- en/of ontbijtzaakjes (De Koffieklets bijvoorbeeld). Diest is imo wel de moeite om kortbij te wonen (winkels, deftige restaurants, veel scholen...).

.
.