Ze wil het mss verhuren. Nu verkopen staat ze ook niet weigerachtig tegenover. Het zal vooral afhangen hoeveel ze tegen dan heeft om de kosten te dragen.Gaat zij het appartement houden?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ze wil het mss verhuren. Nu verkopen staat ze ook niet weigerachtig tegenover. Het zal vooral afhangen hoeveel ze tegen dan heeft om de kosten te dragen.Gaat zij het appartement houden?
Dankje voor de reactieJe hoeft je niet te excuseren
Bekijk het zo:
Jullie kopen niet samen 1 huis maar elk van jullie koopt een deel van dezelfde woning. Indien jullie elk de helft kopen zullen de registratierechten de som zijn van hetgeen voor elk van jullie van toepassing is.
- Jij: indien de enige gezinswoning 3% op het deel van de woning dat jij koopt
- Je vriendin: 12% op haar deel indien ze haar appartement houdt.
Of eender welke andere verdeling die van toepassing is als bijvoorbeeld jij een grotere inbreng doet met spaargeld... Ook de andere kosten worden pro rata berekend.

Vraagprijs of er onder? Heb je in die regio veel kans dat je bij vraagprijs nog overboden wordt?Net bod gedaan op dit huisje:
Te koop: Oude Liersebaan 53 Heist-Op-Den-Berg | Heylen Vastgoed
Huis kopen te Oude Liersebaan 53 in Heist-Op-Den-Berg? Kenmerken: 153 m2, 3 slaapkamers. Neem contact op met Heylen Vastgoed.www.heylenvastgoed.be
Wish me luck!
Er boven (maar geen enorme som ofzo). In de regio is dat nog niet de gewoonte, maar de vraagprijs hier is echt vrij laag gezet. Het verschil tussen vraagprijs en mijn bod is 0,2% rendement op huurinkomsten...Vraagprijs of er onder? Heb je in die regio veel kans dat je bij vraagprijs nog overboden wordt?
), het is een laagbouw dus ooit nog uit te breiden, net verbouwd maar met oog om er zelf in te wonen ipv te verhuren (dus kwalitatief beter), quasi energieneutraal, ...Foto 18Er boven (maar geen enorme som ofzo). In de regio is dat nog niet de gewoonte, maar de vraagprijs hier is echt vrij laag gezet. Het verschil tussen vraagprijs en mijn bod is 0,2% rendement op huurinkomsten...
Op de kijkdag ook 4 man horen zeggen of ze boven of onder vraagprijs moesten bieden...
Nu, het is als investering, dus als ik het niet heb is het ook geen ramp... Al heeft het wel veel troeven voor ons. Vlakbij ons eigen huis (je ziet het zelfs staan op een foto), het is een laagbouw dus ooit nog uit te breiden, net verbouwd maar met oog om er zelf in te wonen ipv te verhuren (dus kwalitatief beter), quasi energieneutraal, ...

Check het EPC-rapport en de voorgestelde kosten. Weeg af of deze het voor jou waard zijn.
10 miljoen!Dit in de brievenbus gekregen:
???
Net bod gedaan op dit huisje:
Te koop: Oude Liersebaan 53 Heist-Op-Den-Berg | Heylen Vastgoed
Huis kopen te Oude Liersebaan 53 in Heist-Op-Den-Berg? Kenmerken: 153 m2, 3 slaapkamers. Neem contact op met Heylen Vastgoed.www.heylenvastgoed.be
Wish me luck!
Wij hebben uiteindelijk ook naar veel notarissen in de buurt gestuurd met een gelijkaardige vraag, minus de bedeltoon. Dit is nog wel tien stappen drastischerDit in de brievenbus gekregen:
???

Terecht, het telefoonnummer staat op deze website https://200k.be.Met zo'n telefoonnummer en mailadres gaan er bij mij meteen een paar alarmbellen af.

Dit in de brievenbus gekregen:
???
Helaas welDat zijn toch malafide en misleidende praktijken, is dat legaal?
Je doen voorkomen als een zieligaard terwijl je financieel ruim zit is niet strafbaar. Anders hadden er hier een aantal vanuit de gevangenis kunnen posten met hun geklaag over hun loontje waar ze 'net' mee toekomen.Dat zijn toch malafide en misleidende praktijken, is dat legaal?
Het omgekeerde ook niet en komt hier ook voor.Je doen voorkomen als een zieligaard terwijl je financieel ruim zit is niet strafbaar.
Ik vermoedde dit ook omdat het niet bewoond is voor verkoop. Maar er waren een paar dingen die atypisch zijn voor zo'n woning.Dit is dus het voorbeeld van een huisje op biddit gekocht voor een prikje, gerenoveerd voor de snelle verkoop.
(niet dat ik dit wil afbreken, maar het is gewoon te herkenbaar)
Aangezien je zelf de buurman bent zal je de achtergrond wel kennen, maar is dit openbaar verkocht geweest?
. Jammer, want ik vond eigenlijk wel dat ik een heel redelijke prijs geboden had (336k), maar dat is de vastgoedmarkt zeker.