Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Netjes! Zal wel vlot boven de prijs gaan.We hebben al iets nieuw op het oog.
Vandaag verschenen op Immoweb, MSS wel iets te modern voor mij. Maar op zich maakt mij dat ook niet veel uit en mijn vriendin kleedt dat wel gezelliger aan. Jullie gedachten?
Immoweb

Wat is er mis met dat park?Je zit daar zeer dichtbij het Keizerpark (redelijk wat kans op overlast) en het is een straat waar heeeeeel veel fietsers passeren.
En een extra keukentje boven? Okay, is handig als je veel van thuis werkt.....
Het ziet er zeer proper uit dat wel. Maar voor dat geld zou ik het persoonlijk niet doen.

Dat gaat dus niet, want ... Tromgeroffel... Daar krijg je geen vergunning voor.Enige dat je met dat pand kunt doen is vlak gooien en iets nieuw neer zetten.
Dan bestaat er dus eigenlijk geen geldig excuus om het te kopenDat gaat dus niet, want ... Tromgeroffel... Daar krijg je geen vergunning voor.

Ik vind het vooral erg dat dat dus niet moet worden gecommuniceerd dat afbraak en opnieuw zetten niet vergund wordt. Ik weet dit omdat ik het ben gaan vragen. Maar 2 man die dit niet weten en die gaan tegen elkaar opbieden ver boven de waarde van die grond...En wat als je nu heel toevallig een muurtje sloopt en heel da kot valt in?
Ik wil natuurlijk niemand op ideeën brengen é![]()
Heb dat nog al gehoordDat gaat dus niet, want ... Tromgeroffel... Daar krijg je geen vergunning voor.

idd, als er effectief die scheuren in zitten door verzakkingen en er iets in elkaar gestort is, lukt dat wel. Stedenbouw weet niet dat het onbewoonbaar is, heHet lijkt mij toch (heel) makkelijk om dat huis onbewoonbaar te laten verklaren. Dan kun je toch niets anders dan opnieuw te beginnen
Afbreken en niks mee doen he. Ze kunnen geen vergunning geven voor nieuwbouw omdat 8m breedte te smal is om open bebouwing te vergunnen. Wat op zich nog wel een logische reden is... Maar het bieden begint binnen 3 weken, ze gaan wel snel moeten zijn om nu nog heel de administratie rond te krijgen als ze voor de verkoop daar duidelijkheid over willen scheppen...Het lijkt mij toch (heel) makkelijk om dat huis onbewoonbaar te laten verklaren. Dan kun je toch niets anders dan opnieuw te beginnen
Maar wat dan... onbewoonbaar verklaren wil niet zeggen dat je het niet mag verbouwen natuurlijk. Het is gewoon structureel quasi onmogelijk om het te verbouwen zonder het af te breken. Maar dat lijkt me dan weer eerder een probleem van de architect en niet van stedenbouw? Nu, ik ging er eigenlijk van uit dat je bij een verkoop altijd wel duidelijkheid had over wat er al dan niet mag op de grond, en dat blijkt eigenlijk helemaal niet zo te zijn. Soms lees je van die verhalen online van "koppel koopt bouwgrond maar krijgt geen vergunning" waarbij je u afvraagt "hoe dom kunt ge zijn", maar ik kan me best inbeelden dat je bij uw eerste huis er wel gaat uit gaan dat ge dit bvb moogt afbreken en opnieuw bouwen...]idd, als er effectief die scheuren in zitten door verzakkingen en er iets in elkaar gestort is, lukt dat wel. Stedenbouw weet niet dat het onbewoonbaar is, he
In een stad als Gent is die tuin toch ok van grootte?Proper gerenoveerd.. maar.. het blijft een rijwoning, beperkt in breedte, kleine tuin en geen garage. De zolder is ook ingericht, dus waar je op termijn met alles blijft wat een mens vergaart in een mensenleven is ook nog maar de vraag. En voor die prijs heb je elders wel iets heel anders (meer kamers, grotere tuin, 1 of meerdere garages, meerdere staanplaatsen, .. ) zonder in te boeten aan afwerkingsniveau of aan EPC waarde..
We willen in Gent blijven. Wij hebben geen auto en zijn ook niet van plan om een aan te schaffen, fietsbaarheid/vlot ov is dus heel belangrijk.Proper gerenoveerd.. maar.. het blijft een rijwoning, beperkt in breedte, kleine tuin en geen garage. De zolder is ook ingericht, dus waar je op termijn met alles blijft wat een mens vergaart in een mensenleven is ook nog maar de vraag. En voor die prijs heb je elders wel iets heel anders (meer kamers, grotere tuin, 1 of meerdere garages, meerdere staanplaatsen, .. ) zonder in te boeten aan afwerkingsniveau of aan EPC waarde..
Ik heb tijdens mijn renovatie op de zolder gewoond, ik had daar dus ook een keuken zoals die en laten staan. Als je de zolder als home office gebruikt is dat best wel handig vind ik.We willen in Gent blijven. Wij hebben geen auto en zijn ook niet van plan om een aan te schaffen, fietsbaarheid/vlot ov is dus heel belangrijk.
We hoeven ook niet meer te hebben als dat inboet op die mobiliteit. Maar je krijgt idd meer als je de centrumsteden verlaat.
De zolder vind ik zelf ook raar. Ik denk dat het verhuurd wordt...

SlimIk heb tijdens mijn renovatie op de zolder gewoond, ik had daar dus ook een keuken zoals die en laten staan. Als je de zolder als home office gebruikt is dat best wel handig vind ik.![]()

Grappig was dit net aan het lezen en hoor mijn vriendin zuchten.Ik woon tegenover een school en buiten wat kindergeluiden tijdens de speeltijd kan je dat toch amper 'last' noemen. Komende van iemand die heel gevoelig is aan lawaai..
Ivm de piek in verkeer heb je wel een punt, maar storen doet het niet.
De keren dat ik om 15u thuis ben zijn ook wel op 1 hand te tellen...