Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
550 en 580 is echt zeer duur (niet eens 3 are grond wut), en zoals je zegt trekt de tuin op niet veel.![]()
Huis te koop , 5 slaapkamers , € 499.000
Deze recente en energiezuinige woning is gunstig gelegen op enkele minuten wandelen van Merelbeke Flora. In de directe omgeving is er verbinding met het openbaar vervoer en zijn er diverse buurtwinkels en supermarkten te vinden. De R4 en E40 zijn op enkele minuten met de wagen. De indeling...www.immoweb.be
![]()
Huis te koop , 5 slaapkamers , € 529.000
Deze recente en energiezuinige half open bebouwing is gunstig gelegen op enkele minuten wandelen van Merelbeke Flora. In de directe omgeving is er verbinding met het openbaar vervoer en zijn er diverse buurtwinkels en supermarkten te vinden. De R4 en E40 zijn op enkele minuten met de wagen. De...www.immoweb.be
Deze 2 woningen stonden ~1 jaar geleden te koop voor 550K en 580K (als ik me goed herinner). Toen zonder makelaar.
Nu staan ze een pak lager te koop. Locatie is prima. Tuin is klein/lelijk en ook de keuken is allesbehalve top. Maar toch ruime nieuwbouwwoningen in een bijzonder gegeerde buurt.
Wat zou hier aan de hand zijn?
![]()
Deze recente en energiezuinige woning is gunstig gelegen op enkele minuten wandelen van Merelbeke Flora. In de directe omgeving is er verbinding met het openbaar vervoer en zijn er diverse buurtwinkels en supermarkten te vinden. De R4 en E40 zijn op enkele minuten met de wagen. De indeling...www.immoweb.be
![]()
Deze recente en energiezuinige half open bebouwing is gunstig gelegen op enkele minuten wandelen van Merelbeke Flora. In de directe omgeving is er verbinding met het openbaar vervoer en zijn er diverse buurtwinkels en supermarkten te vinden. De R4 en E40 zijn op enkele minuten met de wagen. De...www.immoweb.be
Deze 2 woningen stonden ~1 jaar geleden te koop voor 550K en 580K (als ik me goed herinner). Toen zonder makelaar.
Nu staan ze een pak lager te koop. Locatie is prima. Tuin is klein/lelijk en ook de keuken is allesbehalve top. Maar toch ruime nieuwbouwwoningen in een bijzonder gegeerde buurt.
De hoop niet opgeven vooral, soms heb je geluk.Zeer mooi huis gevonden binnen budget.
Zal wss direct weg zijn![]()

Ik vind het ook te duur voornamelijk door de slecht ingedeelde leef/kookruimte, maar 'geen tuin' is toch overdreven. Klein tuintje, maar voor veel mensen zal dat qua grootte niet het absolute breekpunt zijn aan die woning.Het is een grond van 200m2.
Het zijn 5slpk op 192m2. Gepropte konijnen koten.
De keuken staat naast de tv bijna.
Wie gaat er nu een kot van een half miljoen kopen zonder tuin?? Wat ga je doen met je 5 gevulde slaapkamers? Elke dag naar het speelplein rijden?
Einde van de tuin ook een muur, dus waarschijnlijk zit je nog in de schaduw helft van den tijd.
Wij hebben ook in dat segment gekocht. Alles onder de 600-800m2 viel al af.
En los daarvan is het ook duur. Wat is die grond waard? 100k. Voor 400k krijg je zo'n kot wel nieuw gebouwd. Veel speciaal is er niet. Keuken 10k misschien. 2 relatief goedkoper badkamers en voor de rest 0 karakter in het huis.
Gewoon te duur. 350-380K lijkt mij de juiste prijs.![]()
![]()
Gewoon te duur. 350-380K lijkt mij de juiste prijs.
² gewoon te duur voor wat het maar is.Gewoon te duur. 350-380K lijkt mij de juiste prijs.
Dus moet de prijs zakken...² gewoon te duur voor wat het maar is.
Excl BTW dan.200m2 nieuwbouw zit je al aan die prijs zonder grond
3 toiletten en 2 badkamers is wat overdreven voor een twee slaapkamer-appartement. De kleine badkamer en aparte toilet is ook vlak naast de slaapkamer met eigen grote badkamer, vreemd. Zo is er geen toilet vlak bij de leefruimte en bureau.Geen idee of dit ik hier kan vragen, maar wat is jullie mening over dit appartement:
![]()
Benedenverdieping te koop , 2 slaapkamers , € 690.000
Dit instapklaar, prestigieus appartement bevindt zich op de gelijkvloerse verdieping van een prachtig appartementsgebouw in residentie "Binnenhof". Deze residentie combineert een charmante architectuur met zeer veel groen en dit op een boogscheut van het centrum van Boechout. Het appartement is...www.immoweb.be
Geen idee of dit ik hier kan vragen, maar wat is jullie mening over dit appartement:
![]()
Benedenverdieping te koop , 2 slaapkamers , € 690.000
Dit instapklaar, prestigieus appartement bevindt zich op de gelijkvloerse verdieping van een prachtig appartementsgebouw in residentie "Binnenhof". Deze residentie combineert een charmante architectuur met zeer veel groen en dit op een boogscheut van het centrum van Boechout. Het appartement is...www.immoweb.be