Mulan
Well-known member
Wel voor hondenmensen.Is het hebben van een kat een red flag?

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wel voor hondenmensen.Is het hebben van een kat een red flag?

Wij hebben twee honden en twee katten, die liggen soms samen in de mand of zelfs de zetel.Wel voor hondenmensen.![]()

Gemengde gevoelens blijkbaar. Sommige vrouwen vinden dat zeer dateable, voor anderen wijst dat op een moedercomplex. Maar die borsten op die slaapkamer is zo fout.![]()
Dan zijn jullie honden- én kattenmensen.Wij hebben twee honden en twee katten, die liggen soms samen in de mand of zelfs de zetel.![]()

)Overpiced! Bric a brac gerenoveerd. Oude ramen zitten er nog in en kijk naar die aansluiting van de radiatoren. Dat is door een prutser gedaan...Asking for a friend
Een niet-actieve lurker is naar dit huis gaan kijken, er is momenteel een bod van 255k.
De persoon kent de buurt goed en vindt deze absoluut goed!
Maar vraagt zich af waar er instinkers verborgen kunnen zitten...
Probleem is dat hij eigenlijk vandaag nog moet reageren als hij ook een bod wil doen. (@Renegadexxripxx)
Verkocht: Huis met 2 slaapkamers in Wondelgem - agence rosseel
Verkocht: Verkocht: Huis met 2 slaapkamers in Wondelgem - agence rosseeldikkelindestraat69.rosseel.be
Ik kan er eigenlijk niet zo zeer veel over zeggen om eerlijk te zijn.Asking for a friend
Een niet-actieve lurker is naar dit huis gaan kijken, er is momenteel een bod van 255k.
De persoon kent de buurt goed en vindt deze absoluut goed!
Maar vraagt zich af waar er instinkers verborgen kunnen zitten...
Probleem is dat hij eigenlijk vandaag nog moet reageren als hij ook een bod wil doen. (@Renegadexxripxx)
Verkocht: Huis met 2 slaapkamers in Wondelgem - agence rosseel
Verkocht: Verkocht: Huis met 2 slaapkamers in Wondelgem - agence rosseeldikkelindestraat69.rosseel.be
... en dan een post van 3 A4tjesIk kan er eigenlijk niet zo zeer veel over zeggen om eerlijk te zijn.
....wat wordt geapprecieerd!... en dan een post van 3 A4tjes.

Uiteraard, niks dan bewondering voor de man....wat wordt geapprecieerd!![]()
Lijkt me in theorie wel domiciliefraude.Kan dat kwaad als de vorige bewoners hun domicilie nog laten staan tot maart/april volgend jaar?
Zij wonen momenteel 3 maanden in Knokke ter afwachting van de oplevering van hun nieuw appartement, maar in Knokke mogen ze zich niet domiciliëren blijkbaar. Online vind ik niet direct iets terug dat in mijn nadeel zou kunnen spelen?
Het heeft daar in de Vlaanders al eens onderwater gestaan.Ik lees overal berichten over de doomsday gletsjer die mogelijk al vroeger zou afbreken dan eerder gedacht, waardoor de zee tot Brugge zou komen. Ik probeer dit soms aan te kaarten bij mijn vrouw om de kust te verlaten, maar dit pakt nog niet echt. Voor mij zou het geen probleem zijn om meer landinwaarts te gaan wonen, maar zij wilt hier blijven.
Zij gaat er van uit dat de zee niet over de dijk/duinen kan stromen. Ik ben daar nog niet zo zeker van dat dit niet kan. Uiteindelijk is het hier quasi 1 vlakte van Oostende tot Veurne tot een heel stuk voorbij de E40, dus kan dat volgens mij wel makkelijk onderlopen.
Mocht men hier natuurlijk nog wat meer over gaan berichten dan zou dit een spectaculaire daling van de vastgoedprijzen aan de kust kunnen veroorzaken, wat natuurlijk nadelig is om mijn woning nog verkocht te krijgen.
Wat denken jullie?
Het heeft daar in de Vlaanders al eens onderwater gestaan.
dus ja dat kan zeker.
Heel de kustlijn is een danger zone, een hellhole, een plek waar je beter enkel maar komt om eens te wandelen of een crème glace te eten. Voor de rest wegblijven.
Ik woon eerder straal 900meter van het strand, maar maar het klopt inderdaad dat de ijzervallei soms onderloopt. Mijn zorg was eerder de noordzee. De ijzer kunnen ze afsluiten of laten overlopen als het hier hoog tij is en ze zetten dan de sluizen open...Ik vrees dat het ijzervallei gebied meer en meer overstromingen gaat hebben en dat niemand daar veel geld gaat insteken wegens dunbevolkt. Niet veel gaan echt zin hebben voor een dijk te leggen voor die kleine dorpjes.
Dat zijn de plekken die het eerst gaan lijden.
Ik woon eerder straal 900meter van het strand, maar maar het klopt inderdaad dat de ijzervallei soms onderloopt. Mijn zorg was eerder de noordzee. De ijzer kunnen ze afsluiten of laten overlopen als het hier hoog tij is en ze zetten dan de sluizen open...
).
. Wel voor De Panne en Koksijde.