Chauffagist
Well-known member
Amai dat is dan echt wel uitgevochten...32 bezoekers gisteren. Ben uiteindelijk €20250 boven de vraagprijs gegaan. Nog niks gehoord.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Amai dat is dan echt wel uitgevochten...32 bezoekers gisteren. Ben uiteindelijk €20250 boven de vraagprijs gegaan. Nog niks gehoord.
Ook makelaar truc om de prijs laag genoeg te zetten om zo veel volk aan te trekken.Amai dat is dan echt wel uitgevochten...
Was onder gesloten enveloppe, dus is niet alsof ik in een biedingsoorlog tot die prijs ben gekomen.Amai dat is dan echt wel uitgevochten...
Maar dat wordt het uiteindelijk wel als er 32 komen kijken en zelf maar 10 een bod doen in een enveloppeWas onder gesloten enveloppe, dus is niet alsof ik in een biedingsoorlog tot die prijs ben gekomen.

Deze namiddag beslissen ze en hoor ik meer. Fingers crossedMaar dat wordt het uiteindelijk wel als er 32 komen kijken en zelf maar 10 een bod doen in een enveloppe![]()
Spannend zeg...Deze namiddag beslissen ze en hoor ik meer. Fingers crossed
succes! Altijd benieuwd naar het "winnende" bod 
Ik denk niet dat ze het winnende bod gaan meedelen ofwel?Acht de kans reëel dat er in zo een situaties geboden wordt naargelang wat men in zijn zak heeft, eerder dan naar de waarde van het pand, noch de vanaf biedprijs.succes! Altijd benieuwd naar het "winnende" bod
![]()
Normaal nietIk denk niet dat ze het winnende bod gaan meedelen ofwel?
Dat lijkt me toch veel gezien het asbestdak, voorgevel waar de crepi nog moest gebeuren en andere werken die er nog in dienden te gebeuren. Je vriendin niet te ontgoocheld?Verkocht voor ongeveer €440000. 15% boven de vraagprijs. Dat is toch crimineel gewoon.
Je moet het zo bekijken.Verkocht voor ongeveer €440000. 15% boven de vraagprijs. Dat is toch crimineel gewoon.
.Maar hoe werkt dat dan met een lening als je zoveel ervan gaat gebruiken om te renoveren? Ziet de bank dat als 1 hypothecaire lening?Je moet het zo bekijken.
Indien je een woning koopt van 240k, wil dat zeggen dat je ongeveer 250k kunt investeren om het volledig naar wens aan te passen rekening houdende met het feit dat die woning ook nog niet volledig af was (en nog wat moest aan gebeuren).
Heeft er niet iemand een paar opties doorgegeven met potentie.
Zeer ontgoocheldDat lijkt me toch veel gezien het asbestdak, voorgevel waar de crepi nog moest gebeuren en andere werken die er nog in dienden te gebeuren. Je vriendin niet te ontgoocheld?
Niet anders als dat het zou werken om een lening te krijgen voor een nieuwbouw.Maar hoe werkt dat dan met een lening als je zoveel ervan gaat gebruiken om te renoveren? Ziet de bank dat als 1 hypothecaire lening?
Zeer ontgoocheld
.Hier int hol van Pluto is ons huis verkocht aan 290k + nog een jaar gratis wonen.400k voor een huis met asbest dak (en nog wat in de muren hier en daar?) is toch iets dat ik nooit zou doen maar ik ben misschien onnozel daarin.
![]()
Huis te koop , 3 slaapkamers , € 295.000
Deze ruime woning in een rustige verkaveling nabij het centrum van Berlare wordt casco verkocht. U kunt deze dan ook volledig inrichten naar eigen smaak. De woning telt maar liefst 3 grote slaapkamers op de eerste verdieping en de vaste trap naar de zolderverdieping maakt dat deze ruimte ook...www.immoweb.be
Misschien moet ik eerder naar zoiets gaan kijken. Toevallig een ruim idee van wat de afwerking van zo’n casco woning kost? Ik las online €600/m2
Met standaard afwerking: evenveel als de ruwbouw als je het laat doen.![]()
Huis te koop , 3 slaapkamers , € 295.000
Deze ruime woning in een rustige verkaveling nabij het centrum van Berlare wordt casco verkocht. U kunt deze dan ook volledig inrichten naar eigen smaak. De woning telt maar liefst 3 grote slaapkamers op de eerste verdieping en de vaste trap naar de zolderverdieping maakt dat deze ruimte ook...www.immoweb.be
Misschien moet ik eerder naar zoiets gaan kijken. Toevallig een ruim idee van wat de afwerking van zo’n casco woning kost? Ik las online €600/m2
Ja wellicht. Zal daar ook niet onderverdeling grond (10%) en constructie (21%) bijzitten? Dan zou het iets minder zijn.Ruime woning, reken wel op 21% btw vermoed ik.
Dus tegen de 360k.
En dan nog af te werken.